Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
patje1979 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 11 Maart 2022
Locatie: groningen
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer patje1979 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2022 om 23:13
Sorry voelt zo stom maar heb het nog niet goed begrepenCry
Als ik naald 1 heb gedaan doe ik dan naald 2: patroon a rij 2 meerdere keren naald 3 dan patroon B 6 naalden en dan weer patroon a rij en rij 2 en dan weer 10 naalden patroon b? 

Back to Top
Sidonia View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 10 Oktober 2022
Locatie: Dordrecht
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sidonia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2022 om 16:14
Hallo breifanaten,

Ik heb een patroon waar ik niet uitkom en hoop dat iemand me uit de droom kan helpen!?
Het is het patroon: Trui met korte mouw, Lana Grossa silkhair, patroonnummer: 27117-2
Het patroon heeft een oneven aantal steken.
Na 12 cm moet je van Kettingrand/Basispatroon naar: Verder in Basispatroon, echter knoopjesrand breien.
Als ik dit volg kom ik aan het eind van de naald een steek te kort voor de knoopjesrand.
Wat doe ik niet goed.


Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2022 om 17:26
kettingrand en knoopjesrand, zijn toch gewoon uw kantsteken die ge op een andere manier moet breien/afhalen ?

https://www.allesoverbreien.nl/breisteken-kantsteek.html
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2022 om 08:15
Als ik een steek te kort kom, zet ik een tussenlusje verdraaid op de naald. Een steek te veel brei ik samen met een andere.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns