|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Claudia13 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 172 |
![]() Posted: 07 Januari 2008 om 20:21 |
Ja ja ik heb je smaak helemaal te pakken en ik heb mijn 2e sok al bijna af (foto volgt) nu ben ik op zoek naar een patroon voor een heer weet iemand een leuk patroontje? Ik wil aan mijn vader een paar eigen gebreide sokken geven want hij is postbode en kan wel wat warme voeten gebruiken.. Claudia |
|
je kunt pas zeggen dat je iets kan als je het helemaal hebt geprobeerd en niet half
|
|
![]() |
|
Nijntje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 663 |
![]() |
hoi Claudia, Voor mijn man heb ik gewoon lekker sokkenwol ( minder kleurrijk dan voor dames ) gebruikt en het patroon van wolhalla. De wol die je daar kunt kopen ( ik gebruik Opal ) is lekker warm, geen zweetvoeten. |
|
![]() |
|
Pallas ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 12 Januari 2007 Status: Offline Points: 302 |
![]() |
Hoi! ik ben nu zelf ook bezig met een paar herensokken, namelijk de Gentleman socks! Het patroontje kan je hier ( http://blog.designedlykristi.com/wp-content/uploads/2006/08/ DKGentleman.pdf) vinden! Is makkelijk en toch een mooi resultaat! Groetjes, Marij |
|
groetjes,
Marij |
|
![]() |
|
amandel ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
![]() |
http://berthi.web-log.nl/berthi/2006/02/sokkenpatroon.html groetjes irene. |
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
![]() |
|
Claudia13 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 172 |
![]() |
Dank je wel Marij, ik heb meteen het patroon opgeslagen. Dank je wel!!! Groetjes Claudia |
|
je kunt pas zeggen dat je iets kan als je het helemaal hebt geprobeerd en niet half
|
|
![]() |
|
Breimuis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
![]() |
Voor de maten tabel even bij Wolhalla kijken. Het steken totaal verschilt of je voor een 42/43 breidt of voor een 46/47. En tussen de kadootjes staan ook misschien nog een paar wat je leuk vindt. |
|
![]() |
|
Meia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
![]() |
|
|
All you need is love.
![]() |
|
![]() |
|
Ria de Gunst ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 24 |
![]() |
Ik ben op zoek naar een brei- of haakpatroon van een varkentje van ong 10 tot 15 cm groot. Wie kan me helpen? Ria de Gunst |
|
Ria de Gunst
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |