patroontjes popje 25 cm |
Reageer ![]() |
Autheur | |
vlijtig liesje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 861 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 April 2011 om 16:09 |
Hallo allemaal
Ik heb een vraagje Ik denk dat dit onderwerp al eens eerder geweest is maar ik kan het niet meer vinden Ik heb een popje van 25 cm Mijn kleindochters willen daar graag kleertjes voor hebben Wie kan mij aan patroontjes helpen Het liefst haken maar breien en of naaien mag ook Jullie zouden me er erg blij mee maken Vast heel erg bedankt groetjes vlijtig liesje |
|
vlijtig liesje 4961
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb je het een en ander gestuurd, het meeste is te groot en dan zul je het patroon moeten aanpassen, misschien met dunnere naalden.
Als je proeflapjes hebt, kun je die om een arm of been wikkelen of voor de buik houden en dan heb je een goed idee van stekenaantallen. Vooral bij poppen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
vlijtig liesje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 861 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Magtelt heel erg bedankt Ze zijn heel erg leuk Dank je wel
Ik denk dat mijn kleindochters er erg blij mee zullen zijn groetjes vlijtig liesje |
|
vlijtig liesje 4961
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |