patroontjes van vilt |
Reageer | Pagina <1 345 |
Autheur | |
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beetje laat, maar misschin kan het nog, de vilt patroontjes..............
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
okkiepowerrr
Hobbywonder Lid sinds: 26 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 625 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb twee dvd`s te koop met honderden viltpatronen, ik vraag daar 15 euro voor dus als je interesse hebt stuur me dan maar een pm
|
|
okkiepowerrrcharly.blogspot.com
|
|
schildje
Newbie Lid sinds: 25 Januari 2013 Status: Offline Points: 16 |
Post Options
Thanks(0)
|
Net de hobby met vilt begonnen dus ik zou graag de patronen willen hebben.
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeetje, schildje, ik heb een heel verhaal zitten tikken bij jouw profiel en je leest het niet eens!! Je hebt geen mailadres op de
Goede plaats staan. Niemand kan je nu wat sturen! |
|
schildje
Post Options
Thanks(0)
|
Sorry. Ik heb gekeken maar naar mijn idee staat mijn emailadres goed. Ik zou niet weten waar ik het nog meer moet neer zetten.
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
vermeld je mailadres op de regel bij msn messenger kunnen alleen inglogde hobbyozen lezen
|
|
lydia wijsbroek
|
|
schildje
Post Options
Thanks(0)
|
Je bedoelt dit bij het member control panel toch? Daar heb ik bij windows live mesenger mijn email adres ingevuld. Als ik het goed begrijp zoals jij het geschreven hebt.
|
|
Groetjes Renate, trotse moeder van 3, Rick, Bart en Fleur.
|
|
lori
Hobbyguru Lid sinds: 25 November 2012 Status: Offline Points: 1173 |
Post Options
Thanks(1)
|
Hij is nu wel zichtbaar
|
|
schildje
Post Options
Thanks(0)
|
Mooi mooi dan is het gelukt.
|
|
Groetjes Renate, trotse moeder van 3, Rick, Bart en Fleur.
|
|
Mel1996
Newbie Lid sinds: 12 Februari 2013 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou ook graag het patroon willen hebben. Alvast bedankt :)
|
|
pippie
Post Options
Thanks(0)
|
Hoe????
|
|
Mel1996
Post Options
Thanks(0)
|
Via de mail? als het goed is staat mijn emailadress zichtbaar op me profiel.
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zie reactie van l.wijsbroek hierboven Mel.
Of kijk bij even voorstellen, dan zie je het onderstaande :) Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom. Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie, je zou elke dag een bladzij kunnen lezen en je verbazen. Voor degenen die allang handwerken is dit een goede manier om eigen tips en trucs aan anderen over te dragen. Wie patronen wil ontvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Bovenaan de bladzij links staat Member Control Panel, klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen. Allemaal veel haak- en breiplezier gewenst! Plus alle andere hobbies. |
|
Mel1996
Post Options
Thanks(0)
|
Als het goed is staat me mailadres nu op me profiel. Zou iemand de patronen kunnen sturen? Alvast bedankt:)
|
|
Jolanda48
Duizendpoot Lid sinds: 22 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 228 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou ik de viltpatroontjes ook mogen ontvangen? Ik wil ff iets anders dan alleen maar haken en vindt werken met vilt ook leuk.
Alvast bedankt
|
|
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album14/x_ac84409-1.gif">
http://jollycreations.blogspot.com/ |
|
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vroeg aal een poos geleden om de viltpatroontjes, nu ik grieperig ben en iets klein wil doen, zou ik er super blij mee zijn.
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
pippie
Post Options
Thanks(0)
|
Kijk even hier boven naar de dikgedrukte letters!!! Jij hebt ook geen mailadres op de goede plaats staan!!!
|
|
jessica-1991
Groupie Lid sinds: 05 Juli 2012 Locatie: - Status: Offline Points: 60 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou ik ook wat patronen voor vilt Mogen?
|
|
Haken is leuk!
|
|
roxy
Newbie Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 29 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik zou ook graag in tressen hebben in de patroontjes voor het vilt
|
|
groetjes roxy
|
|
Reageer | Pagina <1 345 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |