Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroontjes

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
BettyNeijts View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 03 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 38
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyNeijts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patroontjes
    Posted: 10 Mei 2011 om 18:45
Hoi ik heb een paar patroontjes gevraahd aan leden en heb wel post gehad waar dat opstond maar geen reactie of ik ze krijg of niet.Doe ik iets fout of moet ik ze ergens anders zoeken.Wie helpt mij ?mgv Betty
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2011 om 19:22

Hoi Betty,

wat bedoel je met post gehad? Ik heb vanmiddag een patroontje gestuurd met babyslofjes breien met 2 naalden. Maar je email adres zoals dat staat bij msn messenger klopt niet,heb dus de namen aan elkaar geplakt.Misschien is je email adres dan nog niet goed.Wil je kijken of je mailadres klopt,anders kun je niets ontvangen.

groetjes Frea

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2011 om 19:25
hoi betty, heb ook geprobeerd iets te sturen maar je mailadres klopt niet
lydia wijsbroek
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2011 om 22:59
je hebt je mailadres weggehaal van de regel msn messenger, zo kunnen we je dus niets sturen, vul s.v.p. het juiste mailadres in op de regel bij msn messenger in je profiel
lydia wijsbroek
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2011 om 08:51

ja Betty,

je hebt de cavia gevraagd, maar zonder adres kunnen we je inderdaad niets sturen, en....aub,  als je iets aanvraagd, lees dan de antwoorden

zo zou je het al geweten hebben van je emailadres, zie aanvraag cavia

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2011 om 12:16

heb haar al reeds een PM gestuurd, maar zij reageerd nergens op, weet wel dat ze de pm gelezen heeft.

 

Als iemand dan niet geholpen wil worden stop ik ermee

lydia wijsbroek
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2011 om 12:21
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

heb haar al reeds een PM gestuurd, maar zij reageerd nergens op, weet wel dat ze de pm gelezen heeft.

 

Als iemand dan niet geholpen wil worden stop ik ermee



Je hebt helemaal gelijk. Graag of niet
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2011 om 13:02
Ik heb haar ook een pm gestuurd,deze heeft zij nog niet gelezen.Ik heb haar ook in het topic even voorstellen gevraagd te reageren.Zij was vanochtend om een uurtje of elf online.Heb haar toen gelijk een pm gestuurd.Nu weet ik het ook niet meer.Haar emailadres klopte niet.Afwachten maar.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2011 om 14:58
ik geef het ook op om haar iets te sturen, het komt steeds terug
Back to Top
BettyNeijts View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 03 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 38
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyNeijts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2011 om 13:10
ja ik heb dit inmiddels veranderd en al een paar patroontjes binnengekregen en daar ook voor bedankt.In het begin snapte ik het inderdaad niet dacht dat ik een goed email adres opgegeven had. maar zou nog steeds graag de cavia willen ontvangen en sorry allemaal voor de overlast mgv Betty
emailadres is hjpneyts@scarlet.nl
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2011 om 13:59
nee je hebt het nog steeds niet veranderd op de regel in je profiel bij msn messenger staat GEEN emailadres vermeld. wordt er nu een beetje simpel van. heb het gevraagd via pm en via het forum al 2 keer
lydia wijsbroek
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2011 om 14:06

bij je profiel staat nog steeds geen e mailadres .

Ik zie nu dat het op het forum staat maar je kunt het beter bij msn messenger zetten dan kunnen we het steeds terugvinden als we je iets willen sturen

Back to Top
betty neijts View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 15 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 72
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer betty neijts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2011 om 21:15
Hoi allemaal sorry dat ik het niet begreep en ik hoop dat het nu helemaal in orde is want ik ben juist zo blij met deze hobby doos .nogmaals sorrylieve gr van Betty
betty Neijts
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2011 om 21:39

Hallo Betty.

Het is nog niet goed, sorry. Je hebt nu volgens mij een nieuw account aangemaakt maar in je profiel moet je bij de regel. MSN daar achter je emailadres plaatsen. Dan pas kunnen we je echt gaan mailen.

 

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2571
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2011 om 21:50

Uitleg MSN regel :

 

Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
betty neijts View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 15 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 72
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer betty neijts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2011 om 10:17

Heb al 10 x mijn profiel veranderd en het achter msn mijn email geschreven maar ik geloof dat het niet veranderd en ik heb het toch echt bij verander profiel gezet ik weet niet hoe ik het anders kan doen help mij tocha.u b

Betty

betty Neijts
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2011 om 10:19

Nu staat het er wel, dus als je nu ergens een toppic post mag je er van uit gaan dat mensen je kunnen helpen en een mail kunnen sturen

Je hebt nu alleen volgens mij 2 profielen. Bij de ene met 16 berrichten staat het niet en bij die waar je 3 keer gepost hebt staat het wel.  Even goed kijken wat je dan nu gaat gebruiken of kijken of je een profiel kan verwijderen. Ik weet trouwens niet of dat kan.

Ik zie nu ook dat je je mail adres achter je homepage geplakt hebt. Volgens mij zou je het daar weg moeten halen want deze werkt niet, Je hebt geen website toch? Nu staat dat namelijk wel als zodanig onder je berricht.

 

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2011 om 10:27

Betty volgens mij is het nu in orde als dit je juiste e mail adres is .

Welkom

 

 

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2011 om 10:29
Ik denk dat dat niet veel uitmaakt, zolang het mailadres ook bij msn messenger staat. Mensen die op Betty's nietbestaande website willen komen, merken vanzelf dat dat niet lukt.

Er zou op het inschrijfformulier moeten staan dat je je mailadres bij msn messenger kunt zetten als je het wilt tonen. Dat gaat nu vaak mis, mensen denken dat ze hun mailadres hebben neergezet, maar dan is dat alleen voor Renske's nieuwsbrief en mededelingen.

Het komt meestal wel goed, maar onze generatie is nu eenmaal niet zo vaardig op de computer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2011 om 10:40

Klopt hoor Magtelt .

Ik ben nog een paar jaartjes ouder dan jullie en ik heb er ook wel eens moeite mee .

Maar met vereende krachten is het toch opgelost

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns