Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Pay it forward initiatief...

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
StudioZakka View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 16 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 70
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer StudioZakka Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Pay it forward initiatief...
    Posted: 03 Maart 2012 om 15:39
Pas geleden ontdekte ik het leuke initiatief van "pay it forward".

Bij dit initiatief gaat het erom dat je in de loop van 2012 een handgemaakte verrassing krijgt van iemand en dat jij op jouw beurt weer een handgemaakt kadootje doorgeeft aan weer 5 anderen. Het hoeft niet groots, ingewikkelds of duurs te zijn, het gaat juist om de aandacht en liefde waarmee iets gemaakt is en gegeven wordt aan een ander.

Wil je meedoen aan dit initiatief, kijk dan eens op de blog van Marieke, die van MamaBee of op mijn blog StudioZakka.

Groetjes van tante Pollewopje

Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 19:36
Op Facebook is dit (onder mijn vrienden) begin van het jaar rondgegaan. Superleuk is het, al heb ik al toegezegd om voor 10 mensen iets te gaan maken... Ach, ik heb het hele jaar
Blessed to be a blessing
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 19:43
Das wel heel leuk ja 
Ik haak nooit af!

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 20:15
dat is ook een film tranen met tuiten heb ik er bij gehuild zo'n mooie film en dat jongetje speeld het ook zo goed zooooooooooooooooo zielig is deze film maar ook een nadenk film
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 14:29
Daarom heet dit initiatief ook zo, vernoemd naar de film - die inderdaad erg goed is!
Blessed to be a blessing
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 15:14
Er is ook eens een Oprahshow geweest over een vriendschapsketen. Dat je zomaar iets aardigs deed voor iemand en dat die dan weer voor een ander iets aardigs deed. Maar dat doen we toch al geregeld? Ik heb al tig omslagdoeken cadeau gegeven en meestal zomaar, niet op een verjaardag, en tig patronen aan iedereen uitgedeeld. Ik laat mensen met weinig boodschappen vóórgaan, Ton geeft voorrang aan automobilisten die moeite hebben met invoegen, als dat mogelijk is. Ik hoop altijd maar dat mnsen dan relaxter voortgaan op hun weg die dag. En zelf ook een aardig gebaar maken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.436 seconden.
Lang Yarns