Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

pay pal

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chica View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 36
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chica Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: pay pal
    Posted: 01 April 2012 om 09:51
Ik heb een vraagje misschien kunnen jullie me helpen, het gaat over het volgende patroon, ik heb het ganse internet afgezocht en ik kan het overal alleen maar kopen via pay-pal. Nu ik heb dat in het verleden al gedaan betaald met pay pal en ik heb toen 2 keer gehad dat de bank de visa kaart blokeerde omdat ze fraude hadden ontdekt. En ik ben bang dat dat nu weer gaat gebeuren, dus durf niet meer. Weet iemand dit patroon ergens staan waar ik anders kan betalen via overschrijving ofzo, want wil deze echt graag maken.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2012 om 10:47
Ik heb mijn PayPal account aan mijn bankrekening gekoppeld. Op het moment dat ik iets wil kopen, wat ik alleen via Ebay doe, maak ik geld over van mijn bankrekening op mijn PayPal rekening.
Als het erop staat bestel ik wat ik wil kopen.
 
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ermee gerommeld werd en ik heb ook altijd keurig mijn bestelde produkten gekregen. En er komt regelmatig wat hierheen, vooral uit Azië Wink
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2012 om 11:00
Mag ik vragen op welke site hij te koop staat?
Viviane
Back to Top
chica View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 36
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chica Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2012 om 11:03
http://www.ravelry.com/patterns/library/breast-cancer-awareness-handbag
Hier staat hij en ja ik kreeg mijn patroon ook netjes, maar het was gekoppeld aan mijn visa kaart.
Maar de bank blokeerde tot 2 maal toe de kaart, en omdat ik op vakantie vertrek wil mijn man niet dat ik het betaal via paypal. Stel je voor op vakantie en dan hop kaart geblokkerd, gaat hij niet mee kunnen lachen denk ik.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2012 om 12:21
wow jips uit azie je maakt me nieuwsgierig
wat koop je nu helemaal in azie?
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2012 om 14:20
ik ook ook regelmatig via ebay uit azie en heb ook nog nooit problemen gehad hoor, ook nog nooit over dit soort fraude gehoord van of door paypal


Back to Top
chica View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 36
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chica Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2012 om 14:27
Het is thans waar, gewoon kaart geblokkeerd en telefoon van de bank, uit voorzorg zegde ze, ik kreeg wel alles netjes van wie ik het kocht maar de bank zei ons dat, dus meer kan ik er ook niet van maken. Maar zou ik het ergens kunnen bestellen met een overschrijving denken jullie
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2012 om 16:16
Via pay pal heb ik nooit zoiets meegemaakt en ik koop ook wel eens in Azie handwerk spullen. Snelle levering en nooit problemen met betalingen (doe wel via ebay).
Misschien een bankrekening koppelen zoals hier boven al stond?
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2012 om 18:10
Originally posted by chica chica wrote:

Het is thans waar, gewoon kaart geblokkeerd en telefoon van de bank, uit voorzorg zegde ze, ik kreeg wel alles netjes van wie ik het kocht maar de bank zei ons dat, dus meer kan ik er ook niet van maken. Maar zou ik het ergens kunnen bestellen met een overschrijving denken jullie
 
Ik heb je een pm gestuurd.
Veel liefs van Marieke
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns