Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

pc stuk

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: pc stuk
    Posted: 02 Juni 2013 om 20:37
hallo allemaal of het nog niet allemaal erg genoeg is , is nu ook mijn pc raar gaan doen Confused Ik kan nog op sommige site's  met een omweg maar geraak helemaal niet op mijn outlook (e-mail) Dus als jullie iets willen vragen of mij iets moeten laten weten doe het dan langs hier via een pb-tje Ouch Kan enkel ook alleen via de pb iets terug aan jullie sturen .
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2013 om 21:12
Balen zeg!! Probeer anders je pc terug te zetten via een systeem herstel als mijn laptop raar doet helpt dit altijd.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2013 om 21:16
zelfs dat gaat niet meer sandra Thumbs Down bedankt om mee te helpen denken maar denk dat de pc dokter moet langs komen of anders een format uitvoeren , maar dan ben ik wel veel kwijt Shocked
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2013 om 21:38
balen linda 
heb je geen aparte schijf waar iets op kan of een usb stick misschien. 
of heb je een google account zodat je jezelf dingen kunt mailen zo. 
dan blijft het ook bewaard. 
Er is niets zo erg als alles kwijt raken weet ik uit ervaring.
Mocht t nou niet anders gaan, gewoon roepen hier 
kijk ik of ik kan helpen met aanvullen ok. 
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2013 om 21:54
Originally posted by linda1959 linda1959 wrote:

zelfs dat gaat niet meer sandra Thumbs Down bedankt om mee te helpen denken maar denk dat de pc dokter moet langs komen of anders een format uitvoeren , maar dan ben ik wel veel kwijt Shocked

Dat is echt balen!!! Cry
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2013 om 00:22
bedankt Cozz , ik heb een aantal zaken op de usb stick kunnen zetten . Nu ging het ineens  niet meer Confused heb ook een paar dingen nog kunnen pinnen . Vind dat zo erg want ik had eigenlijk best wel veel Nederlandse patronen omdat ik met die engelse niet zo goed overweg kan . Is echt balen als ik alles eens goed overdenk dat ik die andere allemaal zou kwijt geraken . Pinch
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2013 om 00:23
oh oh  wat een pech nou weer je hebt je pc toch niet ook leren zwemmen,daar kunnen ze niet tegen hoorWink toch weer van die lapjes dan en die zijn ook goed tegen stoten. Maar ja of ze ook tegen stof ed. werken weet ik niet.LOLLOLLOLWink

Maar  ja al het nare komt in 3 dus als het goed is is dit het laatste dan (hoop ik voor je)
sterkte ermee.

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2013 om 00:24
LOLLOLik kan er zelfs niet meer om lachen LOLLOL
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2013 om 00:26
nee dat snap ik  het is echt wel balen CryCry maar dit helpt niet Ik hoop dat het mee gaat vallen voor je wat de reparatie betreft.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.016 seconden.
Lang Yarns