Petit four |
Reageer | Pagina <1234 9> |
Autheur | |
tikoes
Hobbyguru Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het vraagt weinig tijd, anders had ik dit voorbij laten gaan. En ik had al het plan om een etagere vol te haken, dus dit topic was een mooie aanzet voor mij.
|
|
tikoes
Hobbyguru Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
Post Options
Thanks(0)
|
De tweede petit four staat te pronken naast de eerste op mijn etagere.....foto volgt.
|
|
MG Jewelry
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben nieuwsgierig
|
|
tikoes
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn 2e petit fourtje.
|
|
AnneliesR
Hobbywonder Lid sinds: 22 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 926 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat ziet er leuk uit zeg, mooi gedaan hoor!
|
|
groetjes Annelies ;)
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh Grietje, wat een leuk topic,zie het nu pas....blijkbaar gemist toen je het startte...wat lief om dit weer te delen met zo velen...
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
MG Jewelry
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh, lekker zeg!
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
grappig!!
|
|
*Grietje
Hobbywonder Lid sinds: 20 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 717 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wauw! Die zijn kunstig!
Ik heb een groep-album gemaakt waar iedereen die geen blog of site heeft....zijn foto op kan plaatsen. Het is alleen wel zo dat je een account van photobucket moet hebben (en is alleen toegankelijk in de originele layout, niet de vernieuwde beta versie). Je daar aanmelden is gratis, je hoeft verder ook geen eigen album aan te maken. Vanaf je computer kun je zo uploaden naar het groep-album. Om spam tegen te gaan...moet ik de foto's goedkeuren voor ze in het album verschijnen. Directe link: http://photobucket.com/Grietjekarwietje1 |
|
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
|
|
Liana
Duizendpoot Lid sinds: 07 April 2012 Status: Offline Points: 232 |
Post Options
Thanks(0)
|
ERg leuk. Ik ga ook meedoen.
Ik heb er nog twee in te halen, maar dat gaat lukken.
succes iedereen, ik ga snel naar de Action!!
|
|
*Grietje
Hobbywonder Lid sinds: 20 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 717 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hadden ze de etagère nog? Hier is ie uitverkocht. Maar ik geloof dat ze ook nog andere soorten hebben staan.
|
|
|
|
*Grietje
Post Options
Thanks(0)
|
Dit is de derde:
Munt kwark met biscuit bodem en fijne stukjes kandij |
|
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi grietje,
ik zet de koffie, kom dr aan om je petit fourtjes op te peuzelen! wat zijn ze leuk |
|
*Grietje
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
|
|
tikoes
Post Options
Thanks(0)
|
YES, morgen weer petit four haakdag Ben benieuwd of mijn etagere groot genoeg is |
|
tikoes
Post Options
Thanks(0)
|
Petit four nr. 3 is anders uitgepakt dan het voorbeeld. Ik was bezig en werk met een kartonnetje op de bodem, dus liep spaak met boven- en onderkant. De onderkant is bovenkant geworden, ik had geen glanskatoen goud en dit is mijn nummer 3 variatie. De komende week ga ik de oorspronkelijke haken in kerstsfeer
|
|
*Grietje
Post Options
Thanks(0)
|
Mooi zeg!
Ik heb de foto's aan het album toegevoegd
|
|
|
|
*kathy*
Hobbyguru Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Grietje en Tikoes
Leuk idee Grietje! super dat je de patroontjes belangeloos beschikbaar stelt. Toen ik de petit fours hier van tikoes zag staan had ik opeens zin om een haaknaald te pakken en weer eens te beginnen met haken. En dat heb ik ook gedaan. Alleen a kan mijn petit four niet staan. De onderkant is super bol. Misschien toch ook een kartonnetje toevoegen zoals tikoes? en B krijg ik geen randje tussen het rode en bruine en lijkt daarom alles zo door te lopen. Kunnen jullie mij een tip geven? O ja voor de duidelijkheid ik ben dus bij de eerste begonnen. |
|
tikoes
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben besig geweest met registreren www.inlinkz.com.....en het wil maar niet lukken. Registreren was gelukt (dacht ik), en kreeg geen mail terug. Website invullen moest, en die heb ik niet, dus grietjekarwietje ingevuld , ik wil mijn petitjes zo graag zelf op de site van Grietjes plaatsen. Haken is een makkie, links snappen een crime. kan iemand mij helpen ? Zo net ook via photobucket een poging gedaan, nog nooit zo moeilij kervaren om een link te plaatsen zodat het lukt. Ik geef het op |
|
tikoes
Post Options
Thanks(0)
|
Bedoel je het randje waarop je later vasten haakt ? Zo ja, dat is het randje dat je alleen in de achterste lus haakt. |
|
Reageer | Pagina <1234 9> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |