Petit four |
Reageer | Pagina <1 6789> |
Autheur | |
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is snel Eline ! Prachtig !
|
|
tikoes
Hobbyguru Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik dacht gisterenavond dat ik nog een chocolede petitje tussen mijn kleuren moest hebben. Dus dat was snel gepiept vandaag
|
|
*Grietje
Hobbywonder Lid sinds: 20 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 717 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hij is mooi geworden! Jij bent echt snel zeg!
Nog bedankt voor je mailtje, ik zal de foto aan het groeps album toevoegen. Fijn weekend iedereen
|
|
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
|
|
*kathy*
Hobbyguru Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tikoes hij is weer prachtig. Ik zal even kijken of manlief vandaag wat foto's kan maken.
Dan plaats ik mijn creaties ook.
|
|
TaNichia
Hobbywonder Lid sinds: 12 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Post Options
Thanks(0)
|
Eline je lijkt overtoom wel, en ze zijn ook allemaal super leuk gemaakt, jij moet ook een aardige sortie aan hobbyspullen hebben met al die geweldige versieringen. Super leuk
Zo las ik dat hummerientje verhuist is naar Doorn, zo leuk woont ze nu vlak bij mij |
|
Liefs Diana
|
|
*kathy*
Hobbyguru Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
Post Options
Thanks(0)
|
tikoes
Hobbyguru Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wow.....wat een prachtig resultaat Kathy
Ik heb gewerkt aan een eigen ontwerp petitje. De regenboog petit four. Kleuren van de regenboog (regenboogbrug), en kleuren van de chakra's (www.chakrakleuren.nl) en mijn kerstgedachte. Het onderste gedeelte is van het framboosje, de regenboogdelen van het tussenstuk van framboosje en de slagroom van het kersen petit fourtje. |
|
sonja
Duizendpoot Lid sinds: 15 Juli 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 236 |
Post Options
Thanks(0)
|
zoooooo mooie petit fours allemaal
|
|
Sonja
|
|
hannie-groen
Hobbyguru Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
|
de laatste is ook al weer zo mooi mijn handen beginnen te jeuken oeps nog meer op mijn nog te maken lijstje
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel mooi ,maar hebben jullie dat ook ,als je iets namaakt en toch het patroon volgt ,dat het eindresultaat altijd anders is ,ik heb al de petit fours gemaakt en ze zijn totaal anders dan het voorbeeld ,zal wel aan mij liggen denk
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat is juist het leuke van 'hand'werken. Iedereen heeft zijn eigen manier/hand van haken of breien. Geef 5 mensen een klomp klei, laat ze alle vijf hetzelfde maken en het zijn 5 verschillende dingen. Juist dat 'eigen' is leuk. |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja dat is juist,ben ik toch beetje gerustgestelt , ze zijn toch mooi als ik de comentaar hoor van bezoek en ik vind het zo leuk om te doen
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Krissis
Hobbyguru Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(0)
|
Inmiddels heb ik ook een zooitje hapjes. De banaan/choco vind ik een drama...
Ik maak ze voor een suprise, als cadeau mokken en de etagère, voor haar eigen high-tea. |
|
sonja
Duizendpoot Lid sinds: 15 Juli 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 236 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik lust ze allemaal
|
|
Sonja
|
|
*Grietje
Hobbywonder Lid sinds: 20 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 717 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind ze ook erg mooi geworden!
|
|
|
|
MG Jewelry
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het ziet er geweldig uit! Lekker hoor.
|
|
MoniqueX
Duizendpoot Lid sinds: 30 Mei 2012 Locatie: Z-Holland Status: Offline Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
|
Erg verslavend om te maken. Bijna de hele familie heb ik inmiddels voorzien |
|
sonja
Post Options
Thanks(0)
|
wow dat zijn bijna mini bruidstaartjes
|
|
Sonja
|
|
tikoes1957
Newbie Lid sinds: 29 November 2012 Locatie: Noord Brabant Status: Offline Points: 25 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prachtig
|
|
*Grietje
Post Options
Thanks(1)
|
Ik hoop dat iedereen de nieuwste kan maken. Ik heb zelf een hout blokje gebruikt maar ik denk dat het ook wel te doen is met kartonnetjes.
Het is een kasteel gebakje geworden |
|
|
|
Reageer | Pagina <1 6789> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |