Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

pfff bijna afkick verschijnselen.

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
willyg313 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willyg313 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2012 om 11:30
Nee ik heb geen yakult in gebruik daar zit namelijk heel veel suiker in de light versie is nog erger daar zitten veel suikervervangers in,dat vinden mijn darmen niet fijn
Een homeopatische arts heeft mij gewoon naar de apotheek gestuurd daar koop ik nu capsules met probiotica bij de antibiotica slik ik gewoon extra dat mag en het scheelt een stuk voor mijn darmen,als ik de blaasontsteking voel aankomen begin ik er al mee omdat je toch altijd de klos bent met de rommel
Ik heb nu ook weer een blaasontsteking maandag moet ik toch naar het umc dus wacht nu even af

Groeten willy
Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2012 om 11:49
Oke die kan je dus gewoon bij de apotheek kopen. Dan moet ik daar eens naar  gaan kijken en natuurlijk wel even aan mijn arts vragen, die staat wel open voor dergelijke dingen.

Ik wens je sterkte met je blaasontsteking nu en hoop dat je er geen last  van krijgt en het snel over is.
Succes bij het UMC ik weet niet wat je er gaat doen maar  het  is altijd een onderzoek of een uitslag  die je daar hebt.   

Back to Top
willyg313 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willyg313 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2012 om 13:18
Vergeet ik nog te zeggen dat ik ook grandberry capsules heb die zijn met D-mannose d-mannose is iets met een bacterie in de darmen die vaak blaasontsteking veroorzaakt
Ook doorgekregen van homeopatisch arts dit bestel ik gewoon  bij orthovitaal,als dit reclame is weet ik niet hoe ik het anders moet melden
In het umc moeten ze uitgebreid onderzoek doen naar mijn bloed ik heb een verlengde stollingstijd iets in de buurt van Willebrand voor de operatie moet dat weer precies getest worden
Groeten Willy
Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2012 om 14:15
Ja lijkt me wel verstandig dat ze dat extra controleren anders kan een voor hun routine operatie omslaan in een gecompliceerde en als ze weten waar ze rekening mee moeten houden zijn ze overal meer allert op.

Maar  die granberry capsulles zal ik een na lezen heb ik  vaker van gehoord. maar die hebben ze ook bij Kruidvat  volgens mij zijn ze daar misschien niet goedkoper???????

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns