Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenpfff ik begin het beu te worden...

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2009 om 22:08

vraag me af of je schouder en nekklachten niet voor een groot gedeelte het gevolg zijn van je heupdysplasie. Je lichaam is uit balans hierdoor en dit heeft gevolgen voor de rest van de bewegende lichaamsdelen.

Bij mij zijn een aantal pezen in 1 voet beschadigd door een ongelukje en als mijn steunzolen niet goed (meer) zijn krijg ik ook klachten in andere lichaamsdelen zoals rug, schouderbladen en nek. Zijn mijn steunzolen aangemeten door een podotherapeut (in het begin in samenwerking met een revalidatiearts vanwege steeds terugkerende chronische voetklachten) weer aangepast dan verdwijnen die klachten ook weer vrij snel, soms met enige hulp van een manueel therapeut.

Bij jou is er door de artrose aanleg en het lange doorlopen al flinke irritaties opgetreden. Misschien ook een bezoek aan een goede reumatoloog en eventueel een podotherapeut?

groetjes,

geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2009 om 23:34
Ik weet zo even geen poplossing voor jullie pijnen maar in ieder geval heel veel sterkte
     All you need is love.

Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2009 om 23:55

ik ben bij de dokter geraakt en heb uiteindelijk niks nuttig van uitleg gekregen , alleen wat judy schreef is bevestigd. door mijn heupdyplasie loop ik eigenlijk scheef waardoor alles overbelast raakt en zo verder naar ontstekingen overgaat

hij stond ook te zagen om al over te gaan naar een prothese voor mijn heup maar daar ben ik zelf nog niet klaar voor...ik ben maar 27 jaar en zolang ik redelijk kan lopen met al dan niet met pijn zal ik blijven lopen met mijn gekregen heupen

het enige wat ik nu kan doen is naar fysiotherapie gaan om daar te leren hoe ik nu met mijn geval rechter kan lopen maar om eerlijk te zijn heb ik daar de financiele midelen niet voor

een straatje zonder einde dus ....

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2009 om 10:59
Ik ben 45 jaar (in nov 46 ) en ik heb al aan beide heupen een re-cap dat wil zeggen .De heupbol is er af en ik heb een nieuwe heupbol prothese omdat ik ook nog te jong ben .Ik ben blij dat ik het laten doen heb het vervelende is dat je een gtote naad hebt maar die verdwijnd na een tijd maar de rug is bij mij ook slecht.En ik weet als je een maal begint te sukkelen waar eindigd het ik ben nu 3 eneen half jaar verder.Waar woon je juist in Belgie
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2009 om 14:08
Ben je al eens bij een ostheopaat geweest? Die kan vaak veel voor je betekenen vooral als je scheef staat. Even op googlen bij jou in de buurt!
     All you need is love.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns