Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

phildar djaz sjaal

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leen View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: phildar djaz sjaal
    Posted: 03 November 2012 om 08:35
Ik kocht Phildar djaz garen, één bol om één sjaal te breien, maar ik raak er niet aan uit hoe ik er mee aan de slag moet. Confused
de draad bestaat uit twee evenwijdige draden met op regelmatige afstand 4 draadjes als trapjes er tussenin. En daaraan gekleurde franjes.
Heeft er iemand ervaring mee?
Alvast bedankt!
Leen
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2012 om 16:59
Heb je misschien een foto van je garen? Ik begrijp je omschrijving niet zo goed en ik kan het ook niet vinden op Google. Het klinkt als van dat garen dat vanzelf gaat 'krullen' als je ermee breit, daarbij moet je alleen in de bovenste draad van de twee evenwijdige draden breien en telkens een paar 'gaatjes' overslaan. 
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Online
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2012 om 20:45
Heb je al eens gekeken of er filmpjes van op you tube staan .
Daar worden met heel veel garens sjaaltjes gebreid .
Back to Top
Leen View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 08:12
Ben naar de phildar winkel geweest en heb daar uitleg gekregen ( allé, ze heeft het gewoon voorgetoond). Toch bedankt!!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns