Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

piepkleine oogjes gezocht

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
darksnow View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer darksnow Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: piepkleine oogjes gezocht
    Posted: 11 Maart 2012 om 00:47
Ik ben op zoek naar zwarte plastic oogjes met een doorsnede van 4 mm. Voorheen kocht ik ze gewoon bij Pipoos, maar die verkopen ze niet meer.
Hier zie je foto's van de oogjes die ik bedoel:
http://darksnow88.jimdo.com/gastenboek-en-contact/oogjes-gez ocht/

Wie o wie kan mij helpen?
vriendelijke groet,
Chantal
darksnow88.jimdo.com
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2012 om 09:29
Op etsy.com staan genoeg...
Veel liefs van Marieke
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2012 om 10:08
Als je googlet op 'veiligheidsoogjes' verschijnen er een heleboel websites waar je ze in allerlei maten kunt bestellen.
Back to Top
Knutseltjes View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Knutseltjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2012 om 11:07
Ik bestel mijn oogjes op hobbyboutique monique, daar is
heel veel keuze, en ze leveren erg snel!

groetjes henriette
Back to Top
darksnow View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer darksnow Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2012 om 19:51
Bedankt voor jullie snelle reacties.
Ik heb hobbyboutique monique een e-mail gestuurd met mijn vraag, aangezien de door mij bedoelde oogjes niet op de site stonden.
Bij Etsy heb ik ze niet kunnen vinden en google heb ik al uitgebreid afgestruind. Het zijn ook geen safety eyes maar sew eyes (aannaai oogjes).
Ik hoop dat ze ze ergens hebben, anders ga ik het maar met een franse knoop proberen denk ik.
vriendelijke groet,
Chantal
darksnow88.jimdo.com
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2012 om 21:01
Back to Top
Knutseltjes View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Knutseltjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2012 om 21:12
aannaaibare oogjes kunnen er door kindertjes afgesloopt
worden, veiligheidsoogjes zitten vast aan de binnenkant van
het werk met een ijzeren ringetje zodat er geen kans
bestaat dat kleine kinderen het opeten of los kunnen
krijgen, dus echt wat anders als aannaaioogjes,

succes met zoeken henriette
Back to Top
Sarabi09 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarabi09 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 19:38
Back to Top
darksnow View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer darksnow Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 21:36
Bedankt weer voor jullie speurwerk :-)
Bij jufsteek zijn het kralen, en ik heb graag een platte achterkant, zodat het oogje wat verder in het haakwerk verdwijnt.
Bij hobbyboetiek Monique zijn het glazen oogjes. De oogjes die ik bedoel zijn van plastic. Maar als ik de door mij gewenste oogjes niet kan vinden is dit misschien wel een goede optie.
Ik heb ze trouwens gemaild en ze zou de oogjes die ik bedoel morgen binnen krijgen, ik ben benieuwd.
Zie: http://darksnow88.jimdo.com/gastenboek-en-contact/oogjes-gezocht/
Als je op de foto's klikt worden ze vergroot.

Ik weet dat aannaai oogjes minder veilig zijn, daarom gebruik ik deze ook alleen bij beestjes waarvan ik weet dat ze niet naar kleine kinderen gaan of ik vermeld het erbij als ik ze verkoop.
Ik moet echter wel zeggen dat deze plastic oogjes zo klein zijn dat ik me niet kan voorstellen dat iemand erin stikt, bovendien naai ik ze echt ramvast. Laatst had ik een paar glazen aannaai-oogjes verkeerd geplaatst en ik kreeg ze met geen mogelijkheid meer los, moest een hele nieuwe kop haken omdat alles open moest :-(.
En dat terwijl ik al veiligheidsoogjes heb gehad waarvan het achterkantje niet goed paste op het pinnetje waardoor het oogje er al uit viel als je ernaar keek.
Als ik voor kleine kinderen beestjes haak, haak ik eigenlijk altijd ook de oogjes, geen geklooi met iets wat los zou kunnen raken en handiger in de was.
vriendelijke groet,
Chantal
darksnow88.jimdo.com
Back to Top
monique69 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 23:20
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns