Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Piepknars acryl deken

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Piepknars acryl deken
    Posted: 08 Mei 2019 om 09:59
Ik heb op de bank een corner to corner deken liggen gewoon van Royal van de Zman, maar ik had hem denk ik een keer te heet gewassen.
Dus als je de deken bewoog deed hij piep knars Shocked
Bep vertelde me laatst dan moet je er haarverzachter in masseren dan gaat het over.
Dus bij de Aldi een fles gehaald want ik dacht als het nou niet helpt dan heb ik er niet te veel geld aan uitgegeven.
Ik heb de deken eerst gewassen en toen in de badkuip ondergekliederd met zeker een derde flesinhoud, ja want hoeveel is genoeg ???
De huisband betrapte me in de badkamer en zei wat is er aan de hand. Huh niks. Daarna weer in de wasautomaat spoelen & centrifugeren.
De huisband zei later in de woonkamer ruikt het naar visite (als het regent droog ik daar de was LOL ).
 
Het resultaat, inderdaad het helpt - niet meer piepknars, de volgende keer doe ik het denk ik weer.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2019 om 10:06
Haha, vooral de woonkamer die naar visite ruikt. Droog je de was in de woonkamer als je visite krijgt? Of noemen jullie regen visite.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2019 om 10:15
Ik gebruik zelf alleen maar shampoo, maar die haar conditioner rook echt heel sterk. Net alsof je visite hebt die schoongepoetst, geparfumeerd 
en met nette haren op je bank zit.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2019 om 10:20
Ha-ha, wat een leuk verhaal!

Alle breiwerk van synthetische "wol" was ik met een beetje Klok Eco en aangevuld met Zwitsal babyshampoo. Dan ben je dat stroeve geknars kwijt.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2019 om 10:29
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Ik gebruik zelf alleen maar shampoo, maar die haar conditioner rook echt heel sterk. Net alsof je visite hebt die schoongepoetst, geparfumeerd 
en met nette haren op je bank zit.

Dat komt mij heel bekend voor.
Ik heb ooit een vertegenwoordiger in huis gehad. Hij had aan tafel gezeten met zijn spullen. Het hele huis rook, stonk, naar een of ander, waarschijnlijk aftershave. Ik heb een heel werk gehad om het luchtje van de tafel en dus uit huis te krijgen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2019 om 20:56
Ik was de wol en 'wol' met alleen babyshampoo en azijn in het spoelwater en als het dan nog niet naar mijn goesting van zachtheid of lawaai is dan leg ik het dus in een bad met haarverzachter.

Als die kleine mannekes het kunnen verdragen de wol dan ook denk ik.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2019 om 07:55
Ik wil die dekens wel eens iets heter wassen dan op het etiket staat omdat de kat er ook op ligt, maar ik heb de fles nog niet leeg :-)
Ik was bang dat de kat haar neus zou ophalen voor de geur, maar nee hoor - het prinsesje trekt zich nergens wat van aan.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns