Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Pink Panther

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Evy1 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Evy1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Pink Panther
    Posted: 20 Februari 2011 om 20:45
Ik ben dringend op zoek naar een patroon om een pink panther kostuum te maken. Wij hebben namelijk binnen een drietal weken een schoolfeest en bij dit optreden van mijn klas heb ik een kostuum nodig van de pink panther. Om de kosten wat te drukken heb ik de stof al bij de hand maar helaas kan ik nergens een patroon vinden. Kan iemand mij helpen!! Ik zit zowat met de handen in mijn haar en de kinderen uit mijn klas rekenen op mij!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2011 om 21:14
Ik zou het echt niet weten. Een roze trui, roze handschoenen, schoenen en legging? Dan hoef je enkel het masker en de lange staart te maken. Het je al in feestwinkels gekeken? Het wordt straks carnaval, dus er moet voldoende verkleedkleding aanwezig zijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns