Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

pinterest

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: pinterest
    Posted: 22 Augustus 2014 om 11:01
Groot probleem :

ik was de link, (allé probeerde) die hanniegroen heeft doorgegeven 'veel gratis patroontjes' aan het rondsnuffelen.
probleem 1 : als ik er op klik kom ik altijd bij die leeuw uit
probleem 2 : na 3 foto's bezien te hebben geeft hij altijd ongevraagd een kaderke met 'al geregistreerd op pinterest?' of zowiets. antwoord : nee dus. (Mijn pc zou ondertussen toch al moeten weten dat ik niet op faceboek, of twitter of pinterest of nog van die toestanden ben)
probleem 3 : kan dus geen kanten niet meer uit, bladzijde toedoen.
problemen 1 tem 3 worden een viertal maal herhaalt.

uiteindelijk toegegeven en geregistreerd.
probleem 4 : krijg je een zogenaamde rondleiding van hoe het marsjeert
probleem 5 : uiteindelijk mijn eerste bord gemaakt en wil verder gaan maar dat staat niet in de rondleiding hoe ik terug naar de oorspronkelijke hanniegroen link moet.
probleem 6 : nog maar is toegedaan en terug geprobeerd krijg ik terug die leeuw , maar dan zonder die floeje afbeeldingen van die andere dingen
Vraag : Hoe kan ik in godsnaam van die leeuw verlost geraken en al die andere dingen bekijken?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2014 om 11:37
juist mijn meels getsjekt staan er 2 bij van pinterest.
1 nog is voor de rondleiding
2 hier zijn wat instructies zodat je snel aan de slag kunt

op de grote balk geklikt helpcentrum 'we staan voor je klaar' en dan staat er voor zover wij weten werkt alles naar behoren.
wel ik denk het niet, ik blijf met die leeuw opgeschept zitten en ik kan die toch moeilijk 5 keren gaan pinnen.

ik zie het al zo van 'oeoeoe bep heeft ook een pinbord, met wel 5 dezelfde leeuwen op' en that's it
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2014 om 12:13
Wat gek, bep! Ik weet weinig van Pinterest, maar dat van die leeuwen heb ik nog nooit gehoord. Misschien komt het omdat je uit het buitenland komt en de pinnen bewaakt worden door Hollandse leeuwen? LOL 

Sorry, ik heb geen idee! Iemand anders misschien? 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2014 om 12:44
al de instructies ook doorgelezen. Veel instructie vond ik er ook niet aan. Zelfs de handleiding voor beginners helemaal gelezen. En onderaan staat er dan een keuzeknop voor : vond je dit artikel nuttig?
als je zoals ik op de nee knop klikt krijgt ge een venster met de vraag wat kunnen we verbeteren?
En ik dacht ik ga ni nog eens heel het verhaal van hanniegroen en de leeuw doen. En als ik er niet opgeraak hoe kan ik dan weten wat er kan verbeterd worden? Dus gewoon alles maar gesloten.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2014 om 14:40
eureka
behalve de leeuw heb ik ook terug de floewe borden en het marsjeert

en nu in kleine letterkes lezen (ik moest het blad gewoon terug op pc grootte, full screen dus, zetten en het was in orde )

nu alleen nog zoeken hoe ik mij kan ontborden.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2014 om 14:45
Wil je er weer vanaf dan?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2014 om 14:54
nee ik wil er niet vanaf maar ik wil geen borden hebben, ik wil alleen maar kijken en direct downloaden tgeen ik mooi vind
en zo te zien moet je verdekke heel voorzichtig zijn met waar je op klikt want daar gaat het nier meer af.
(als je op de link klikt van hanniegroen sta ik daar nietszeggend int groot onder en dat wil ik nog wegkrijgen maar ik weet niet hoe, weet niet hoe, weet niet hoe, zij weet niet hoe (ja sorry, melodietje dat ineens door mijn hoofd spookte))
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2014 om 00:02
ondertussen heb ik ontdekt dat ik waarschijnlijk niet onder de leeuw nietszeggend sta te staan, want als ik op een andere afbeelding klik sta ik daar ook te staan. En daar heb ik niets uitgespookt.

Ik had uiteindelijk toch maar een bord aangemaakt met grappige uitspraken en zo, verschijnen er naast mijn naam bovenaan cijfertjes.
Blijken er mensen dingen van mijn bord te pikken, die zelfs ni van mij zijn, en die ik dus ook gepikt heb.

in plaats van pinterest zouden ze het beter pikderest noemen.
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2014 om 10:50
bep, dat is juist het leuke van pinterest. Je kunt kijken wat anderen met dezelfde smaak gepind hebben, zonder dat je heel het web af hoeft te surfen. Ze doen er verder niets met je naam. Het is natuurlijk wel gratis 'reclame' voor veel bekeken websites.

Door te pinnen sla je een patroon min of meer ook op. Je kunt je patronen (de site waarop ze staan) heel makkelijk terug vinden. Rechts bovenin staat je naam en daaronder een lijstje; waar je bijvoorbeeld je eigen borden (mapjes) met pins kunt bekijken. Natuurlijk kun je een pin altijd weer verwijderen.

Door regelmatig even te kijken kom je er vanzelf achter hoe het werkt. Kijk uit want het kan verslavend zijn.
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2014 om 15:55
Ik ben het helemaal met Judy .alleen één ding het is zeer verslavend
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2014 om 16:25
Dus ik ga nog maar eens een andere verslaving aan. Zal moeilijk worden : trillen en shaken met de vraag wat gaat het worden, chocola? hobbydoos? pinterest? of chocala eten terwijl...?
'k denk dat ik mijn dag beter in shiften kan gaan indelen, de vroege, de late en de nacht, maar mezelf kennende gaat daar weer niks van terecht komen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns