Pinwheelvestje maat 122/128 |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |||
catharina
Hobbyguru Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
Posted: 12 Februari 2008 om 09:42 | ||
Wat een schitterend vestje.Ik heb het ook nog in mijn,, te maken ,,map zitten, maar dan voor mijzelf.
|
|||
Groetjes Catharina
|
|||
Lizzi
Hobbywonder Lid sinds: 17 Oktober 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 844 |
Posted: 12 Februari 2008 om 16:05 | ||
Bedankt Margje!!! Die wil ik zeker eens maken!!!!! Hij ziet er prachtig uit! |
|||
groetjes, Marlies
|
|||
Hetteke
Hobbyguru Lid sinds: 03 November 2007 Locatie: Uithuizen Status: Offline Points: 3767 |
Posted: 12 Februari 2008 om 16:34 | ||
Heel mooi geworden in meerere kleuren. Groetjes Hetty. |
|||
chrisje
Hobbyguru Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
Posted: 12 Februari 2008 om 18:15 | ||
oh, wat mooi gelukt! echt leuk!!!
|
|||
Roos39
Hobbywonder Lid sinds: 09 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 918 |
Posted: 12 Februari 2008 om 18:42 | ||
Margje schreef:
Bedankt Margje!!! Die wil ik zeker eens maken!!!!! Hij ziet er prachtig uit! Zegt Lizzi Ik vind hem ook geweldig, alleen staat er bij de omschrijving al een opmerking over het gewicht van bijvoorbeeld de mouwen en het uitzakken hiervan. Zou het model dan wel mooi blijven??? En begrijp ik het nu goed, dat al die leuke kindervestjes van hetzelfde patroon zijn, met een kleinere haaknaald??? Want zonder mouwen is ie ook wel heel leuk. Rosemarie |
|||
Margje
Hobbywonder Lid sinds: 12 Januari 2008 Status: Offline Points: 482 |
Posted: 12 Februari 2008 om 20:18 | ||
Ik heb gewoon dunner garen gebruikt en een dunnere haaknaald, zo kun je ze maken voor elke maat. Tip: Je moet er van uitgaan dat de breedte tussen de onderkant van de mouwen (Op de tekening), de breedte is van een normaal rugpand van b.v. een trui. |
|||
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |