Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Pip - Christel Krukkert

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Pip - Christel Krukkert
    Posted: 19 Januari 2014 om 15:45
Ik ben bezig met Pip. Op het plaatje heeft hij een puntig snaveltje, maar die van mij is een plat schijfje?!?

Ook snap ik het dichtnaaien van de tenen niet.

Heeft iemand deze al gemaakt en zou mij willen helpen?
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2014 om 16:02
welk boekje staat Pip?
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2014 om 17:24
Pip staat in dierenvriendjes haken.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2014 om 17:54
Bij mij leek het snaveltje ook tamelijk plat. Je moet het tijdens vastnaaien wat omhoogduwen met de vulling, dan komt het goed. Ik meen mij te herinneren dat ik op een gegeven moment ervoor gekozen heb om met een magische ring te beginnen en dan maar meerderen op de manier die zij aangeven. Dus naar 7 steken en dan naar 10 en 15 steken.
Dat dichtnaaien van de tenen weet ik niet meer. Ik denk dat ik de bobbels naar beneden vast heb gezet.
Met dat zwarte garen kun je dat niet goed meer zien.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2014 om 19:04
Pip was mijn eerste haakproject (het leek de makkelijkste) ik heb er heel wat mee zitten prutsen. Uiteindelijk heb ik die voeten precies plat onder het lijfje genaaid zo dat alleen die tenen voor en achter uitsteken. Zal proberen er een foto van te maken en dan te posten. Dat snaveltje is inderdaad eerst plat, bij het vastnaaien buig je het een beetje zodat het puntje omhoog komt. Het is me niet gelukt om het zo mooi te krijgen als op het plaatje
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2014 om 19:23
Foto:

Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2014 om 19:41
Bedankt, voor de berichtjes, ga morgen maar weer verder prutsen. ;-)
Lidwina, ik heb het snaveltje net als jij gehaakt.

Pip stond al heel lang op mijn to do lijstje, maar vind hem in het echie behoorlijk tegenvallen.
Maar goed, ik moet hem van mezelf afmaken voordat ik met iet anders mag beginnen.
Back to Top
Hobsieshaaksels View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 19 December 2013
Locatie: Deventer
Status: Offline
Points: 61
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobsieshaaksels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2014 om 22:37
Ik heb Pip ook gemaakt. Kon me nog wel herinneren dat de voetjes lastig waren, volgens mij heb ik die uiteindelijk uit één stuk gemaakt. Maar heb hem niet meer in huis, dus kan het neit meer nakijken.
Hier is een linkje, moet je iets naar beneden scrollen, dan zie je mijn resultaat. Snaveltje is idd beetje plat. http://hobsies.weebly.com/knuffeltjes.html
Meestal zie je pas hoe mooi je beestje is, dus gewoon afmaken! :)
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2014 om 09:06
Bedankt voor je berichtje, hobsieshaaksels.
Pip is ondertussen te bewonderen in mijn creaties. Na nog een middagje friemelen, heb ik hem af kunnen ronden.
Back to Top
Hobsieshaaksels View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 19 December 2013
Locatie: Deventer
Status: Offline
Points: 61
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobsieshaaksels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2014 om 09:18
haha, ja dat zag ik later ook! :) Heb hem al bewonderd, hih
Check m'n haaksels op www.hobsies.weebly.com of m'n facebook: https://www.facebook.com/HobsiesHaaksels?ref=hl
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2014 om 09:16
Hier is mijn versie van Pip
Back to Top
Hobsieshaaksels View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 19 December 2013
Locatie: Deventer
Status: Offline
Points: 61
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobsieshaaksels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2014 om 23:58
Dan gooi ik de mijne er ook ff in:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=260431197427965&set=pb.139032676234485.-2207520000.1390690640.&type=3&theater
Check m'n haaksels op www.hobsies.weebly.com of m'n facebook: https://www.facebook.com/HobsiesHaaksels?ref=hl
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 11:43
Dit is dan Pip van Hobsieshaaksels
Moet ik ook maar eens een foto van de mijne maken.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Hobsieshaaksels View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 19 December 2013
Locatie: Deventer
Status: Offline
Points: 61
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobsieshaaksels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 11:48
Thanks Lidwina, Ik had al wel uitleg gekregen van hoe foto erop te zetten, maar kon dat zo snel niet vinden. :)
Check m'n haaksels op www.hobsies.weebly.com of m'n facebook: https://www.facebook.com/HobsiesHaaksels?ref=hl
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 13:29
@Hobsieshaaksels. Gewoon je foto van facebook copiëren en hier plakken en klaar.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns