Plan B al af voor als de taart mislukt |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wat mooi. Die zal lekker smaken.
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
jep, eerst marsepein kleuren en dan vorm proberen te geven zoals het op youtube is voorgedaan en ineen knutselen en dan laten drogen en dan een paar uur later tot de constatatie komen dat zijn benen in het lijf verdwenen zijn en dat de stokskes door zijn hoofd door komen. En dat ziet ge dus niet op youtube maar dat is wel de realiteit. Ik heb de exacte hoeveelheden aangehouden.
Dus bijna middernacht alles terug uit elkaar gehaald en het op bep's manier gedaan en toen bleef het wel allemaal op zijn plaats. En ze was heel lekker. |
|
|
|
![]() |
|
Geotje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Zowel taart als haakwerk super gelukt!
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
oh Bep, wat is je taart mooi gemaakt ook je beestjes. Het gaf nog wel gedoe om het goed te krijgen, las ik, maar het is je wel gelukt. En ze was lekker, zo ook te lezen. Toppie hoor!
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
'k zou zeggen, ik stuur een stukje op maar ik vrees dat ge dan alleen maar kunt enveloplikken.
|
|
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Het zijn leuke Picasso figuren geworden met de ogen aan 1 kant. De Bep manier . . . ga je die jijtuben ?
|
|
![]() |
|
Nee hoor ik tuub niks. Dat ze allemaal maar zelf erachter komen, dan onthouden ze dat beter.
En Picasso, dat is de juiste benaming waarom ik het lelijke tekeningen en filmpjes vind. In die tekenfilmpjes staat ook alles op 1 kant van het gezicht en ik kan dat dus niet appreciƫren, maar het is wel wreed gemakkelijk. In plaats van in 2D of 3D is dat platteD. |
|
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
BEP wat vond de jarige eigenlijk van je gehaakte beestjes?
|
|
![]() |
|
hij herkende dat het george en dino waren en toen gingen ze op tafel want de auto's en puzzels en boeken moesten uitgepakt worden. Ge moet uw prioriteiten kennen op uw verjaardag en gelijk heeft hij.
|
|
|
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Waaauw super gaaf Bep!
En jammer dat je zo ver weg woont, anders was ik bij je in de leer gegaan voor werken met marsepein
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |