Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

'poasbuul'

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jopaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2012
Status: Offline
Points: 213
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jopaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: 'poasbuul'
    Posted: 03 April 2012 om 18:42

Ik had al eerder een paar foto's geplaatst van de 'Springbunny' en een schattig kikkertje die aan een paaszaak (poasbuul) zouden komen.. Zaterdag heb ik alles klaargemaakt en aan mn neefje en nichtje gegeven. Ze waren er helemaal blij mee!Smile Vooral de gehaakte beestjes vonden ze heel leuk! Phieuw,, pak van mn hartWink Het haasje moest direct 's avonds mee naar bed en het kikkertje mocht de volgende dag als tashanger mee naar school.. mn neefje vertelde vol trots dat z'n tante die voor hem had 'gebreid' LOL Dus het viel allemaal goed in de smaak!

Hieronder een paar foto's van het geheel...
 
Back to Top
Nomi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 07 Maart 2012
Status: Offline
Points: 138
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nomi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 18:44
wat leuk zeg!
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 18:48
wat grappig, de kreet 'poasbuul' kende ik niet..
Leuk om zoiets voor de Pasen te krijgen.
 
Welk patroon heb je voor het kikkertje gebruikt!
Back to Top
Jopaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2012
Status: Offline
Points: 213
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jopaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 18:53
Originally posted by MariaLA MariaLA wrote:

wat grappig, de kreet 'poasbuul' kende ik niet..
Leuk om zoiets voor de Pasen te krijgen.
 
Welk patroon heb je voor het kikkertje gebruikt!
Hier komt het patroon van het kikkertje vandaan:
Op de blog van Haakmuts zag ik dat ze het kikkertje met een broekje had gemaakt, dat vond ik zelf heel leuk dus ik heb het beestje ook maar een broekje aangetrokkenSmile
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 18:55
Jopaa, dank je wel, enne een broek aan is wel zo netjes Imet de Pasen tenminste  :)  :)  )
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 18:57
Hahahah ik zei het toch dat ze er heel blij mee zouden zijn!!!
En ik vind het ook schitterend!!!! Echt heel leuk!!! Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
Jopaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2012
Status: Offline
Points: 213
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jopaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 19:07

Hahaha! Het staat inderdaad net zo netjes met Pasen LOL En ze geven het weekend ook geen heel warm weer op geloof ik dus dan hoeven we ook niet bang te zijn dat hij een blaasontsteking oploopt Tongue

Dank je wel voor jullie leuke reacties trouwens!Embarrassed
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 19:13
Heel knap
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2012 om 19:32
Geweldig leuk. En dan die heerlijke reacties, daar doe je het allemaal toch voor?!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns