Poes en tuinman |
Reageer ![]() |
Autheur | |
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 Oktober 2011 om 15:19 |
helaas heb ik het verkeerd opgeslagen en kan het bestand niet meer openen wie o wie was zo lief dit patroon met me te delen, en zou het me nogmaals willen opsturen alvast bedankt |
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb even in nr 33 gekeken en ik zie daar Gardening cat. Dus niet een poes en een tuinman, maar een poes als tuinman. Ze heeft een geel hoedje op en een blauw jurkje aan, met een gieter en bloemetjes in haar pootjes. Zoek je die?
|
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Ohhhhh ja Naemi, dat moet ze zijn dat had ik, natuurlijk slecht vertaald, gardening cat = tuinierende kat en geen tuinman hahahahaha als je ze wil sturen, héééééél graag alvast bedankt voor de moeite, en nog een prettige zondag |
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Ik zal je het patroon sturen.
|
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
![]() |
|
Bedankt Naemi
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |