poncho 164-6 |
Reageer |
Autheur | |
caitlin11
Newbie Lid sinds: 14 December 2015 Locatie: belgie Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 December 2015 om 14:23 |
Hallo heb een klein probleem met het begrijpen van de meerderingen er staat afwisselend links en rechts van elke markeerder om de naald meerderen bedoelen dat dit de een toer links en de volgende toer rechts weet iemand dit en kan mij aub helpen groetjes
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
caitlin11
Post Options
Thanks(0)
|
Ja deze is het
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
ik denk het wel dat je dus de ene toer rechts van de markeerders meerdert en de volgende toer links van de markeerders.
Kan je niet uitrekenen hoeveel keer je moet meerderen en hoeveel steken je dan zou moeten hebben? |
|
|
|
caitlin11
Post Options
Thanks(0)
|
Ja heb al vanalles geprobeerd maar kom nooit aan het aantal dat in de beschrijving staat
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zoals ik het lees moet je om de naald meerderen, waarbij je de ene keer links en de andere keer rechts van de markeerders meerdert.
Dus naald 1 links vd markeerder meerderen naald 2 niet meerderen naald 3 rechts van de markeerder meerderen
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
efkes uitgaan van de grootste maat : 98 steken 8 markeerders direkt meerderen is 8 dan nog 14 keren bij de 8 markeerders is 112 112 + 8 + 98 = 218 |
|
|
|
caitlin11
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor jullie hulp en zo klopt het helemaal bep
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
pas op; de eerste keer klopte het bij mij ook niet omdat het zinnetje : begin de volgende naald met meerderen zo op het einde staat en juistekes voor de LEES TIP.
Ik kwam er eerst ook 8 tekort. |
|
|
|
BreiMuts
Duizendpoot Lid sinds: 23 Februari 2015 Locatie: Dordrecht Status: Offline Points: 329 |
Post Options
Thanks(0)
|
je moet de patronen van drops eerst een paar keer lezen voor je het door hebt
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |