Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenPoncho maat 128

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
timsie View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 08 Oktober 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3
Direct Link To This Post Onderwerp: Poncho maat 128
    Posted: 09 Oktober 2005 om 11:38

Ik zoek voor een heel tenger meisje van 10 jaar een werkbeschrijving/ patroon voor een (bij voorkeur gehaakte) poncho maat 128. Zelf denk ik aan een poncho in allerlei leuke kleurtjes en een franjerandje (of pompoentjes).

De poncho die op de site staat is leuk maar te grof voor dit prinsesje.

Ik zou er graag een werktekening bij hebben omdat ik nog nooit iets voor kinderen heb gemaakt en niet weet hoe groot de poncho moet zijn (dan kan ik het tijdens het handwerken nameten). Ik heb er veel zin in om aan de slag te gaan.... Wie zou mij kunnen helpen??

Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Direct Link To This Post Posted: 26 November 2005 om 23:12
Hoi Timsie, als je dat patroon maakt met niet zo dik garen en je neemt die maten(als ik me niet vergis is de onderkant van de rechthoek 37 cm) dan kom je uit op maat 128  denk ik. Ik heb ze gemaakt van garen van de Zeeman. Er staat een foto op deze site. De eerste poncho die ik maakt was te groot en die heb ik maar weer uitgehaald maar dat was zo ongeveer maat 128. In 1 dag heb je hem gehaakt als je een haaknaald nummer 8 gebrukt bij dat garen.
     All you need is love.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns