Poncho op breiring |
Reageer ![]() |
Autheur | |
L@f ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 19 September 2012 Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 September 2012 om 09:43 |
Ik heb mijn zusje belooft een poncho voor haar te maken, maar ik kan maar geen patroon vinden. Als hier iemand een simpel patroon heeft (voor de ronde breiringen van de hema) dan kan ik meteen aan de slag,
Alvast bedankt Ps Ik weet niet of ik hem goed geplaatst heb (ik ben net nieuw). |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Je vraag staat op de goede plaats en ik zag dat je ook al antwoord had voor een andere vraag.Bij Gezocht kun je ook vragen om patronen of andere dingen.
Welkom op het forum en kijk maar goed rond wat er hier allemaal besproken wordt. Maar als je patronen wilt ontvangen kun je beter je emailadres in je profiel zetten bij het vlindertje van messenger. Ik was een kruk op de breiringen en andere looms, dus ik heb mijn boekjes helaas weggegeven, ik kan je niet helpen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |