Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Poncho op breiring

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
L@f View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L@f Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Poncho op breiring
    Posted: 19 September 2012 om 09:43
Ik heb mijn zusje belooft een poncho voor haar te maken, maar ik kan maar geen patroon vinden. Als hier iemand een simpel patroon heeft (voor de ronde breiringen van de hema) dan kan ik meteen aan de slag,
Alvast bedankt
Ps
Ik weet niet of ik hem goed geplaatst heb (ik ben net nieuw).
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2012 om 12:56
Je vraag staat op de goede plaats en ik zag dat je ook al antwoord had voor een andere vraag.Bij Gezocht kun je ook vragen om patronen of andere dingen.

Welkom op het forum en kijk maar goed rond wat er hier allemaal besproken wordt.

Maar als je patronen wilt ontvangen kun je beter je emailadres in je profiel zetten bij het vlindertje van messenger.

Ik was een kruk op de breiringen en andere looms, dus ik heb mijn boekjes helaas weggegeven, ik kan je niet helpen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns