Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

poncho zonder punt

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
belja View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 Januari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer belja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: poncho zonder punt
    Posted: 16 Augustus 2015 om 12:46
Iemand misschien enig idee ik ben op zoek naar een patroon van een soort poncho of omslagdoek maar dan zonder punt.Het liefst een rechte of een ronde onderkant.
ik hoop dat julllie dan weten wat ik bedoel of hoe zoiets heet dat is makkelijker zoeken op internet.
groetjes Belinda
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2015 om 13:44
misschien eens op cape zoeken.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2015 om 13:46
http://www.yarnspirations.com/patterns/blanket-poncho-and-bag.html


Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2015 om 13:49
Op Pinterest vind je een heleboel wanneer je zoekt op Poncho, Cape en Ponchette, op Ravelry waarschijnlijk ook
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2015 om 15:34
Ik denk dat drops design ze ook wel heeft .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2015 om 11:56
Zo'n eenvoudige Clint Eastwood poncho uit zijn spaghettiwesterns is een deken met gat of split voor het hoofd. Die kun je zonder patroon haken, breien, naaien etc. Moet hij over de hele arm tot de pols vallen, dan meet je die breedte, of je maakt hem iets minder breed en je meet vanaf de hals naar beneden tot voorbij de taille. Er zijn ook granny patronen met een vierkant uitgespaard voor het hoofd, die je in een punt kunt laten hangen of met rechte zoom.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
belja View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 Januari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer belja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2015 om 17:52
bedankt allemaal,
ik ben toch gevallen voor een half granny square patroon als omslagdoek.
maar als je op cape zoek dan krijg je de meeste poncho "s en sjaals zonder punt.
bedankt allemaal voor het meedenken.

groetjes Belinda
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns