poncho |
Reageer |
Autheur | |
Sterre2006
Newbie Lid sinds: 03 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
Onderwerp: poncho Posted: 03 April 2007 om 11:36 |
hallo, Ik ben op zoek naar een ptroon voor een poncho bij voorkeur met een capuchon. Max. maat 80.
Wie o wie kan mij helpen?
|
|
hallo, ook ik ben op zoek naar een patroon voor een poncho. Bij voorkeur met een capuchon. Kunt u mij daarbij helpen? Maat max. 80
|
|
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Posted: 04 April 2007 om 01:12 |
Dit is een gebreide. Alleen is de muts appart . Is dit wat je zoekt of moet het gehaakt? of een naaipatroon zijn ? |
|
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
|
Sterre2006
Newbie Lid sinds: 03 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
Posted: 04 April 2007 om 20:51 |
Hallo, Ik heb dit blad maandag besteld en vandaag ontvangen! Het is inderdaad een geweldige poncho die ik ga aproberen te maken. Overigens een naaipatroon is ook welkom.
Dit is een gebreide. Alleen is de muts appart . Is dit wat je zoekt of moet het gehaakt? of een naaipatroon zijn ? [/QUOTE] |
|
hallo, ook ik ben op zoek naar een patroon voor een poncho. Bij voorkeur met een capuchon. Kunt u mij daarbij helpen? Maat max. 80
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |