Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenponcho

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
D.Harms View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: poncho
    Posted: 12 Maart 2010 om 13:24
Goedemiddag, ik hoop dat U mij helpen kunt, met de poncho nr 196 uit Uw boek, ik heb de rand gebreid,en geminderd,maar nu zit ik met een probleem, als ik verder ga kom ik niet uit met de steken met de mindering,daarom zal ik het wel verkeerd lezen. Ik hoop dat U mij uit de droom kunt help. Ik vind de poncho heel erg mooi en zou hem graag voor mijn kleindochter breien. Gr. Dini Harms
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2010 om 19:58
Hallo Dini, heb net je vraag gelezen. Als je een vraag hebt over een patroon of zo, moet je wel even laten weten welk boek je bedoled. Je bent hier namelijk op het forum terecht gekomen . Ik weet niet of je het patroonboek waar je het over hebt bij Renske hebt gekocht ? Als dat zo is zou je haar even moeten mailen. Of als je wilt dat wij (andere hobbyisten) je helpen dan moet je toch even dat deel van het patroon waar je een vraag over hebt/problemen mee hebt in een nieuw bericht typen zodat wij kunnen lezen wat je bedoeld. Als een van ons het antwoord/ de oplossing weet kunnen we op jouw bericht reageren. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
D.Harms View Drop Down
Newbie
Newbie

Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2010 om 11:02
Hallo Mistig,als U mij helpen kunt graag,het boek en garen is allemaal bij Renske vandaan. Het boek is creaties 09-010 bergere de France en het is nr.196. Hoop op bericht van U. Gr. Dini Harms
Back to Top
D.Harms View Drop Down
Newbie
Newbie

Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2010 om 10:51
Goedemorgen Mistig,ik hoop dat U mij verder kunt helpen,zoals U vernomen hebt heb ik alles bij Renske vandaan. Het volgende is het probleem, ik heb de rand van de poncho klaar,en daarbij aan beide kanten geminderd. Nu moet ik verder ik brei voor 8 jaar,daar staat 28 maal 1 steek minderen aan de rechter kant,en ondertussen het werk in tweeen delen en dan 9x elke 4de naald een dubbele mindering,en dan elke 2de naald een dubbele mindering,als ik dit doe hou ik te weinig steken over om nog verder te gaan,want dan moet ik nog 2x10 1x4 en 2x5 steken minderen,ik zal het wel verkeer lezen misschien? Het nr van de poncho in det boek is 196. Ik hoop dat U mij uit de droom kunt helpen,want ik zou graag de poncho vor mijn kleindochter af willen maken. Gr. D. Harms
Back to Top
D.Harms View Drop Down
Newbie
Newbie

Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2010 om 13:52
Hallo,ik zou graag een berichtje van U ontvangen over de poncho. Vr. gr. D. Harms
Back to Top
klamadi View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2010 om 07:13
ik las net u vraag voor mistig je moet haar even een pm sturen kan zijn dat ze het anders niet leest ik zal straks ook even kijken of ik het snap ik heb dat boek ook van m-m
groetjes
        KLAZIEN
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2010 om 21:45

Hallo Dini, Even vooraf, ik ben wel regelmatig online maar niet constant dus het kan zijn dat je eens even moet wachten. Ik heb nog steeds geen idee over welk boek je het hebt want ik werk niet voor Renske ik ben gewoon iemand uit het land die op een forum mensen probeer te helpen net als alle andere hobbydoosjes hier.  En het boek heb ik ook niet, ken het eerlijk gezegd ook niet. Ik moet eerlijk zeggen, ik snap die dubbele mindering niet. Als je 2 steken moet afkanten zou er moeten staan kant 1 ( 2,3 of zoveel) keer 2 steken af. Misschien zit daar de fout ? Ik hoop dat je hier mee verder kunt of dat Klamadi je kan helpen. Misschien kun je haar even een PM sturen met de vraag of zij inderdaad het boek heeft.

Originally posted by D.Harms D.Harms wrote:

Goedemorgen Mistig,ik hoop dat U mij verder kunt helpen,zoals U vernomen hebt heb ik alles bij Renske vandaan. Het volgende is het probleem, ik heb de rand van de poncho klaar,en daarbij aan beide kanten geminderd. Nu moet ik verder ik brei voor 8 jaar,daar staat 28 maal 1 steek minderen aan de rechter kant,en ondertussen het werk in tweeen delen en dan 9x elke 4de naald een dubbele mindering,en dan elke 2de naald een dubbele mindering,als ik dit doe hou ik te weinig steken over om nog verder te gaan,want dan moet ik nog 2x10 1x4 en 2x5 steken minderen,ik zal het wel verkeer lezen misschien? Het nr van de poncho in det boek is 196. Ik hoop dat U mij uit de droom kunt helpen,want ik zou graag de poncho vor mijn kleindochter af willen maken. Gr. D. Harms

Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
klamadi View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2010 om 12:49

IK SNAP HET PATROON OOK NIET................

groetjes
        KLAZIEN
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns