Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Poncho

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Poncho
    Posted: 02 Mei 2013 om 15:46
Ik vind de poncho's die vooral op verschillende blogs voorbij komen zo leuk. Maar kun je dit als 40-jarige ook nog dragen ?

Ik zie ze namelijk vooral voor kinderen voorbij komen.
En ik heb alleen 2 parkieten-kindjes (ben ik wel lekker snel klaar ! ).

Ik ben dus benieuwd of er onder jullie zijn die een volwassen poncho hebben gemaakt en misschien op internet hier een leuk patroon voor hebben gevonden.

Alvast bedankt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2013 om 19:51
Ik ben zelf kort en dik en dan vind ik een poncho niet staan. Net een wandelend tafeltje. Maar als je een beetje rijzig bent en hem elegant kunt omslaan, is leeftijd geen punt. Ik stuur je een paar breipatronen. Haakpatronen heb ik alleen voor kinderen, maar als je hem langer maakt, kun je die ook gebruiken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
miraatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miraatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2013 om 19:54
ja hoor ik heb er wel een stuk of 6 ik heb er zelf gemaakt en ik heb er 2 gekocht en ik ben 56 en krijg ook veel complimenten en vragen naar het patroon, dus gewoon doen want het draagt heel erg fijn
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2013 om 21:13
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik ben zelf kort en dik en dan vind ik een poncho niet staan. Net een wandelend tafeltje. Maar als je een beetje rijzig bent en hem elegant kunt omslaan, is leeftijd geen punt. Ik stuur je een paar breipatronen. Haakpatronen heb ik alleen voor kinderen, maar als je hem langer maakt, kun je die ook gebruiken.

Ik heb de patronen ontvangen.
Heel erg bedankt, Magtelt !
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2013 om 21:15
Originally posted by miraatje miraatje wrote:

ja hoor ik heb er wel een stuk of 6 ik heb er zelf gemaakt en ik heb er 2 gekocht en ik ben 56 en krijg ook veel complimenten en vragen naar het patroon, dus gewoon doen want het draagt heel erg fijn

Bedankt voor je berichtje Miraatje.
Ik heb nog 10 bollen knalpaars, waar ik een vest van wilde maken, maar toen hij af was, vond ik hem toch niet zo.
Misschien kan ik ze voor een poncho gebruiken, evt met nog een of meer andere kleuren.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2013 om 09:30
Leuk, je zou er wat lila door kunnen werken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2013 om 18:18
Ik haalde vanmiddag het boek een wereld vol granny squares uit de bieb en daar staat ook een patroon in voor een poncho (volwassene en kind).
Daar wordt phildar cotton 3 voor gebruikt, hetgeen ik heerlijk vind haken. Dus misschien wat leuke kleurtjes uitzoeken en hier bij de hobbydoos bestellen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns