Poncho |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 Mei 2013 om 15:46 |
Ik vind de poncho's die vooral op verschillende blogs voorbij komen zo leuk. Maar kun je dit als 40-jarige ook nog dragen ?
![]() Ik zie ze namelijk vooral voor kinderen voorbij komen. En ik heb alleen 2 parkieten-kindjes (ben ik wel lekker snel klaar ! ![]() Ik ben dus benieuwd of er onder jullie zijn die een volwassen poncho hebben gemaakt en misschien op internet hier een leuk patroon voor hebben gevonden. Alvast bedankt. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik ben zelf kort en dik en dan vind ik een poncho niet staan. Net een wandelend tafeltje. Maar als je een beetje rijzig bent en hem elegant kunt omslaan, is leeftijd geen punt. Ik stuur je een paar breipatronen. Haakpatronen heb ik alleen voor kinderen, maar als je hem langer maakt, kun je die ook gebruiken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
miraatje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 354 |
ja hoor ik heb er wel een stuk of 6 ik heb er zelf gemaakt en ik heb er 2 gekocht en ik ben 56 en krijg ook veel complimenten en vragen naar het patroon, dus gewoon doen want het draagt heel erg fijn
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Ik heb de patronen ontvangen. Heel erg bedankt, Magtelt ! |
|
![]() |
|
Bedankt voor je berichtje Miraatje. Ik heb nog 10 bollen knalpaars, waar ik een vest van wilde maken, maar toen hij af was, vond ik hem toch niet zo. ![]() Misschien kan ik ze voor een poncho gebruiken, evt met nog een of meer andere kleuren. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Leuk, je zou er wat lila door kunnen werken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Ik haalde vanmiddag het boek een wereld vol granny squares uit de bieb en daar staat ook een patroon in voor een poncho (volwassene en kind).
Daar wordt phildar cotton 3 voor gebruikt, hetgeen ik heerlijk vind haken. Dus misschien wat leuke kleurtjes uitzoeken en hier bij de hobbydoos bestellen. ![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |