Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

poncho

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
angelique_elize View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer angelique_elize Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: poncho
    Posted: 06 Juni 2013 om 09:43
Dag allemaal!!

ik wil graag een poncho gaan breien op de rondbreinaald maar weet niet goed hoe dat dan zit met de meerderingen en/of minderingen m.b.t. de juiste afmetingen.

Heb me sufgezocht naar een patroon maar, alles is op gewone naalden. 

Heeft iemand wellicht tips?

Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2013 om 10:00
Heb je ook al gekeken op drops garnstudio ?
Back to Top
angelique_elize View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer angelique_elize Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2013 om 11:29
Daar had ik nog niet opgekeken. Heb vroeger de site veel gebruikt en op zo'n moment dat je het kunt gebruiken denk je er niet aan, zul je altijd zien!!!Smile

Ik ga eens kijken Dank je wel!!!
Back to Top
ilonneke View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilonneke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2013 om 22:46
ja ik ben er een poncho van aan het breien! 112-22 ...heel mooi met de rondbreinaald. maar het is mijn eerste project en ik loop geregeld vast! Mocht je hem ook gaan breien, zou je dan met me mee willen denken?? bv wanneer je rond gaat breien, dat begrijp ik niet. Moest alles uithalen :( Anders succes uiteraard met je nwe project
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns