Poncho-gilet |
Reageer ![]() |
Autheur | |
es1973 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 18 Oktober 2012 Status: Offline Points: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 Juni 2013 om 19:42 |
Hoi allemaal,
Ik ben nog niet zo'n ervaren breister maar voor een vriendin ben ik een poncho-gilet aan het breien nu die volgens mij eigenlijk meer voor ervaren breiers is bedoeld. Maar ik zag dit als een uitdaging en tot nu toe is het me allemaal goed gelukt maar nu weet ik het echt niet meer. Vind het soms ook zo moeilijk om de patronen te begrijpen, vaak nog moeilijker dan het breien zelf. ![]() Ben nu dus al een heel eind maar nu komt de tekst die ik niet echt begrijp: Gelijkertijd voor de schuine voorkant met verkorte nld.br., daarbij in elke volg. terugg.nld. aan het eind nld. 15x6 st. stilleggen.(= steeds voor de stil te leggen st. met 1 omslag keren). Weet niet of iemand mij hiermee kan helpen of is dit kleine stukje tekst niet duidelijk genoeg?? Laat maar weten als er meer tekst bij moet? Alvast bedankt!!! Groetjes Esther. |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Met dit kleine stukje patroon kan ik er het volgende van maken. Brei tot 6 steken voor het einde, 1 omslag maken, keren en terug breien tot het begin. Weer keren en breien tot 6 steken voor wat nu het einde is.( dus dat zijn nu 12 steken voor het oorspronkelijke einde). Weer een omslag maken en keren en breien tot het begin van de naald. Dit moet je dus 15 keer doen. Waarschijnlijk kun je op de foto wel zien of het zo klopt.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
es1973 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 18 Oktober 2012 Status: Offline Points: 13 |
Hoi Lidwina,
Heel erg bedankt voor je antwoord!!! Nu ik het lees zoals jij zegt begrijp ik het beter. Ik heb de foto bekeken en denk idd dat je gelijk hebt. Pffff!!!! Je weet niet hoe blij je me hebt gemaakt met je reactie, echt duizend maal dank!!!! ![]() Groetjes Esther.
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Graag gedaan, mooi dat je nu verder kunt.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |