ponskaart voor de breimachine |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Lietje ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 Februari 2011 om 19:14 |
Hallo mijn naam is Lida en ik ben nieuw op deze site, ik heb een vraagje groetjes Lida |
|
lietje
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op marktplaats?? Of mischien heeft Brother een site??
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Tinkerbel ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 12 Juli 2008 Status: Offline Points: 758 |
Je zou kunnen informeren bij M+M Wolpost in Twello of bij ABS in Tholen of andere winkels die breimachines verkopen. Er zijn voorgestanste en lege vellen waar je zelf het patroon nog in moet stanzen.
|
|
Groetjes
![]() |
|
![]() |
|
speets ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 17 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 109 |
Hier http://breimachineforum.tipp2001.nl/viewtopic.php?f=22&t=138 4 kun je 'nieuwe' ponskaarten kopen, ook blanco.
En hier http://www.needlesofsteel.org.uk/punchcardsets.html kun je patroontjes downloaden om zelf te ponsen in blanco ponskaarten. De 24-steken-ponskaarten van Toyota zijn ook te gebruiken op de Brother, behalve de lace-kaarten. Succes ![]() |
|
Je kunt de mate van beschaving van een land aflezen aan de manier waarop men de dieren behandelt (Ghandi).
|
|
![]() |
|
shonasmit ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2013 Status: Offline Points: 1 |
Hallo,
Wie weet hoe ik aan de ponskaarten kan zien voor welk breiwerk ze geschikt zijn? Heeft dat met dat kleurtje te maken? Is blauw voor Noors breien? Welke ponskaarten heb ik nodig en kan ik gebruiken voor Tucksteken en voor normaal of fijn Kant breien? Dank alvast. ![]() Shona Smit
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |