Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ponskaart voor de breimachine

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lietje View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: ponskaart voor de breimachine
    Posted: 27 Februari 2011 om 19:14

Hallo mijn naam is Lida en ik ben nieuw op deze site, ik heb een vraagje, kan iemand mij helpen aan ponskaarten voor de breimachine,merk brother.

groetjes Lida

lietje
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2011 om 12:33
Op marktplaats?? Of mischien heeft Brother een site??
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tinkerbel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2011 om 17:59
Je zou kunnen informeren bij M+M Wolpost in Twello of bij ABS in Tholen of andere winkels die breimachines verkopen. Er zijn voorgestanste en lege vellen waar je zelf het patroon nog in moet stanzen.
Groetjes
Back to Top
speets View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer speets Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2011 om 18:07
Hier http://breimachineforum.tipp2001.nl/viewtopic.php?f=22&t=138 4 kun je 'nieuwe' ponskaarten kopen, ook blanco.

En hier http://www.needlesofsteel.org.uk/punchcardsets.html kun je patroontjes downloaden om zelf te ponsen in blanco ponskaarten.

De 24-steken-ponskaarten van Toyota zijn ook te gebruiken op de Brother, behalve de lace-kaarten.

Succes
Je kunt de mate van beschaving van een land aflezen aan de manier waarop men de dieren behandelt (Ghandi).
Back to Top
shonasmit View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer shonasmit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 11:49
Hallo,

Wie weet hoe ik aan de ponskaarten kan zien voor welk breiwerk ze geschikt zijn?

Heeft dat met dat kleurtje te maken? Is blauw voor Noors breien?

Welke ponskaarten heb ik nodig en kan ik gebruiken voor Tucksteken en voor normaal of fijn Kant breien? 

Dank alvast. Smile

Shona Smit
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.703 seconden.
Lang Yarns