pooh beer |
Reageer | Pagina <1 2345> |
Autheur | |
woollymammoth
Duizendpoot Lid sinds: 14 Februari 2013 Locatie: Coevorden Status: Offline Points: 142 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oei oei de zoveelste... zou ik de patronen ook nog mogen ontvangen, Bloem? Ben ontzettend nieuwsgierig geworden en heb op het ogenblik echt iets nodig om me een beetje op te vrolijken. Daar lijken Pooh en de zijnen me wel geschikt voor...
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jullie hebben mail
|
|
oant Sjen
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
De patronen zijn werkelijk waar schitterend.
Het enige dat is mis is de beschrijving van welk soort garen er het beste gebruikt kan worden voor deze projecten, of maakt dat niet heel veel uit ? |
|
anneliesvd
Newbie Lid sinds: 25 Januari 2014 Locatie: kalken Status: Offline Points: 19 |
Post Options
Thanks(0)
|
n
|
|
anneliesvd
Post Options
Thanks(0)
|
hey,
zou ik de patronen van winnie en zijn vriendjes ook mogen gebruiken aub ? ik heb een patroon van winnie maar ik doe denk ik iets fout alle onderdelen zijn goed gemaakt maar ik kan het helaas niet aan elkaar zetten ... alvast bedank
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Natuurlijk krijg je die maar ......aller eerst, ik heb je e-mail adres niet. kijk even bij de topic voorstellen Magtelt legt daar uitgebreid uit hoe alles hier werkt. en je kunt onder ...post options je reactie welke niet goed gegaan is verwijderen. stuur je even een PM ?? |
|
oant Sjen
|
|
anneliesvd
Post Options
Thanks(0)
|
ok bedankt zal ik zeker doen
|
|
Priiny
Duizendpoot Lid sinds: 01 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 161 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou ik deze patronen ook mogen hebben van phoo beer en zijn vriendjes? Sorry dat ik een van de zovele ben :$ liefs
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
ze zijn onderweg
|
|
oant Sjen
|
|
Knutselaartje
Duizendpoot Lid sinds: 11 Maart 2014 Locatie: Rotterdam Status: Offline Points: 132 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goedemiddag, ook ik hou me aanbevolen voor de patroontjes van Pooh. Ben nu druk bezig met minihondjes en het haken bevalt me erg goed moet ik zeggen dus ik ga nog even door 😃.
Groetjes, Knutselaartje |
|
Hallo iedereen, ik ben graag aan het knutselen. Momenteel ben ik met haken begonnen en dat bevalt met vrij goed eigenlijk.
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
stuur mij maar even een PM met je E-mail adres
|
|
oant Sjen
|
|
woollymammoth
Duizendpoot Lid sinds: 14 Februari 2013 Locatie: Coevorden Status: Offline Points: 142 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel erg bedankt, Bloem, je bent geweldig!
|
|
Priiny
Duizendpoot Lid sinds: 01 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 161 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sorry voor de late reactie, maar ze zijn super heel erg bedankt :)
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
|
|
sarahm
Newbie Lid sinds: 29 Maart 2014 Locatie: Bilzen - België Status: Offline Points: 9 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Bloem, zou ik de patronen voor Pooh en zijn vriendjes ook mogen ontvangen aub? Ik stuur je een pb met mijn mailadres.
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
Sarahm je hebt mail
|
|
oant Sjen
|
|
sarahm
Newbie Lid sinds: 29 Maart 2014 Locatie: Bilzen - België Status: Offline Points: 9 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel Bloem voor de patroontjes.
|
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
En mocht je bij Pooh vast komen te zitten bij het haken van de neus, dan staan hier al een paar tips.
Ik moet ze nog uitproberen, gaat vanavond gebeuren. http://forum.hobbydoos.nl/vraag-over-patroon-poohbeer_topic38236.html |
|
sarahm
Post Options
Thanks(0)
|
C4th, daar gaat het volgens mij wel om een ander patroon. Want bij het patroon dat ik van Bloem heb gekregen, wordt er gewoon in normale rondjes gehaakt. Dus zonder die extra lossen.
Kan jij me misschien dat andere patroon voor Pooh (en eventueel zijn vriendjes) bezorgen? Dan kan ik eens kijken welke van de 2 het mooiste is. Alvast bedankt. |
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
Nope, ik heb ook het patroon van Bloem gekregen.
Lees de beschrijving van de neus van Pooh maar eens goed. |
|
sarahm
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, het gaat echt wel om een ander patroon. In het patroon dat ik ontvangen heb, bestaat de neus maar uit 2 toeren. Toer 1 is 6 vasten in een ring. Toer 2 gaat als volgt: (3 vasten in 1 vaste, 1 vaste in de volgende vaste) herhaal 3 keer. Dus volgens mij gaat het toch echt om 2 verschillende patronen hoor.
|
|
Reageer | Pagina <1 2345> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |