pootjes/armpjes bevestigen?? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Donatella ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 18 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 April 2011 om 11:50 |
Hallo mede "hobbydozen " Ik heb eeb vraagje. Ledematen van knuffels, hoe bevestig je die mooi aan het lijfje? Zowel gebreid als gehaakt? Ik zie nu al uit naar de antwoorden. Groetjes Donatella
|
|
Donatella
|
|
![]() |
|
smimske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Blijft lastig! Maar veel van ons gebruiken iets van een speld(heb zelf van die spelden gekocht bij kruidvat die ze gebruiken bij het vast zetten van krullers in het haar...) of cocktailprikkers om de ledematen op zijn plek te houden. Misschien als je bij "zoeken" iets intypt van bevestiging ledematen dat er nog veel meer tips te vinden zijn?!??
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23714 |
Bij tips en trucs zei iemand met een satepen, die kun je door beide armen en het lijf heensteken. Met twee blijft alles nog beter op de plek. Kan natuurlijk ook met een dunne sokkenpriem.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Ik gebruik ook een sateprikker om de delen op z'n plek te houden wanneer ik ze vastmaak. Maar is dat inderdaad wat je bedoelt met je vraag? Of wil je een bepaalde steek weten voor het vastmaken? Ik heb eens bij een paar knuffels de ledematen scharnierend vastgemaakt, dat vond ik zelf heel mooi. Maar dat is niet bij elke knuffel mogelijk of mooi. Dat doe je als volgt: Je zorgt dat de ledematen aan de bovenkant dicht zijn. Dan houd je ze met de zijkant aan weerszijden van het lijfje (dus niet met de bovenkant er tegenaan). Je haalt een draad door 1 arm/been, door het lijfje en door de andere arm/been en steekt de draad net ernaast weer terug, verder zoveel mogelijk door dezelfde gaten heen. Eventueel nog een keer om de bevestiging wat steviger te maken. Dit gaat heel snel en de pootjes kunnen nu scharnieren. |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Wat een goeie tip Carlaevelien. Die ga ik zeker eens een keer uitproberen
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |