Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Pop en Poes

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Pop en Poes
    Posted: 28 November 2018 om 17:35
Meegedaan aan een Kerst Cal van Adriënne Verstraten op FB. Miss Charlène.
Aan het begin van het jaar had ik mij voorgenomen om van ieder garen dat ik voor een project gebruikte een minipoes te breien. ik was ondertussen wel aan een jaarproject begonnen met 13 kleuren. 1 basiskleur en de 12 maandkleuren. Als dat af is leg ik het wel uit. 13 minipoesjes zag ik niet zitten, dus heb ik een grote met alle kleurtjes gebreid.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5877
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2018 om 18:58
wow die zijn mooi!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2018 om 19:47
Ow ik ben niet zo van de poppen, maar ik ben wel voor de poes - o die is leuk zo met al die kleuren, leuker dan 13 verschillend gekleurde poezen denk ik.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2018 om 20:20
Prachtig
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2018 om 20:32
De pop ziet er zo elegant uit! Alsof ze zomaar zou kunnen gaan bewegen.

De streepjeskat is een schat!!!   
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2018 om 20:53
o wat een pracht
super mooi
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2018 om 21:21
schitterend geworden vooral de pop is geweldig.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2018 om 22:34
Dank jullie wel.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2018 om 01:08
weeral een pronkstuk.
En ik denk met die gestreepte kat te zien dat ge met het jaarproject al veel rood hebt moeten gebruiken. Tenminste als ge er al vanaf juni aan bezig bent. En dat het nu vooral de blauwere tinten zijn. Indien niet dan zit ik er kompleet naast. Indien wel dan ben ik heel benieuwd hoe het er in het echt uitziet.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2018 om 11:18
Originally posted by bep bep wrote:

weeral een pronkstuk.
En ik denk met die gestreepte kat te zien dat ge met het jaarproject al veel rood hebt moeten gebruiken. Tenminste als ge er al vanaf juni aan bezig bent. En dat het nu vooral de blauwere tinten zijn. Indien niet dan zit ik er kompleet naast. Indien wel dan ben ik heel benieuwd hoe het er in het echt uitziet.

Dat jaarproject wordt een deken met de kleuren van de maand. Dus beneden begint januari enz. Ik ben nu aan kleur 12 toe. De kleur die boven op het kopje zit. In januari komt er een rand omheen. Geen idee hoe die gaat worden.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2018 om 13:14
Wat mooi geworden jou charlene en de poes is echt een dotje...
Ben ook stiekem wel benieuwd naar je jaarproject...
Maar poezen in alle kleuren die je gebruikt hebt dat is inderdaad wel een opgave ...
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2018 om 13:57
Wat een parmantige tante en wat een ontzettend leuke streepjeskat!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2018 om 15:07
Originally posted by suziesfreubels suziesfreubels wrote:

Wat mooi geworden jou charlene en de poes is echt een dotje...
Ben ook stiekem wel benieuwd naar je jaarproject...
Maar poezen in alle kleuren die je gebruikt hebt dat is inderdaad wel een opgave ...

Ik heb 7 kleintjes klaar, maar ben er nog een evenveel achter denk ik. Ik heb wel vaker van die optimistische ideeën en kom daarna in tijdnood.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2018 om 16:23
Oh oh maar je hebt toch hopelijk geen deadline dat ze klaar moeten zijn of wel...
Ik heb er zelf ook last van hoor het is dat nu alles voor de kerstmarkt af is maar ik werd er heel onrustig van dat alles nog die laatste puntjes nodig hadden...
Ben nu zelf bezig met de kameel als allerlaatste van de kerststal en die gaat vanavond klaar zijn heb ik me voorgenomen...
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2018 om 17:27
Ha Suzie, die deadlines maak ik zelf en probeer mij daar tot de voorlaatste dag aan te houden. En dan zeg ik plotseling tegen mijzelf dat ik toch wel goed gek ben en kom tot rust. En als ik dan niet op pas ligt het er een half jaar later nog.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2018 om 18:22
Mooi geworden .

Poes kijkt je zo fel aan .

Op de een of andere manier komen niet alle berichten op mijn tablet ,moet dus kennelijk mijn tablet ook in de gaten houden ,anders mis ik veel moois .
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2018 om 20:12
Mooi popje!
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2018 om 12:48
Ze zijn prachtig, maar toch vooral je meerkleurenpoes vind ik supermooi.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2018 om 18:15
Dank jullie. Die poes wilde ik al heel lang maken, maar kon niet beslissen welke kleur. Ineens viel het kwartje.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2018 om 10:27
Voor allebei mijn complimenten, ze zijn echt heel mooi geworden. Ik denk dat het meeste werk toch wel in de pop is gaan zitten, die is zó gedetailleerd. De poes kijkt je aan alsof hij erom vráágt geknuffeld te worden, haha. 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.734 seconden.
Lang Yarns