Pop en Poes |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nu ben ik nog curiezer want ik dacht aan een temperatuurdeken.
|
|
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14095 |
Dank jullie wel.
Ja, de pop was veel werk Handwerkjuffie. Nee het wordt geen temperatuur deken Bep. Zou dit jaar wel heel saai zijn geworden met deze hete zomer. Grappig dat men zo verschillend naar het gezicht van de poes kijkt, van fel tot knuffelen. Morgen komen kleinkinderen, ben vooral benieuwd wat die er van vinden. Vooral kleindochter Julia. Zij wandelt door de kamer met de opmerking: eerst even kijken wat je nu weer gemaakt hebt oma!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Mooie werkstukken ! Leuke artistieke kat en een schattige pop!
|
|
december2011
|
|
![]() |
|
handwerkjuffie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Augustus 2016 Locatie: Gld. Status: Offline Points: 623 |
Ik ben benieuwd of je kleindochter voor de poes of voor de pop gaat! Wat leuk is dat, dat ze gelijk zoveel interesse toont in wat je allemaal hebt gemaakt. Dan maak je het toch met extra veel plezier. Ze heeft inmiddels zeker al heel wat creaties van oma gekregen?
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Wat zijn ze allebei prachtig.
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
wat een schitterende werkstukken heb je weer gemaakt.
Ik ga voor de pop ,maar dat wist je vast al. |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14095 |
Dank jullie wel. De kleindochter is inmiddels zo groot dat de interesse voor oma's creaties wat nalaat.
Maar schoondochter is nog altijd enthousiast, vooral de pop vond ze erg leuk. Julia en David vonden de pop net een strenge oude vrouw!!! Waar ik dan weer heel blij van word is het initiatief van Julia. Bij hen om de hoek is een verzorgingstehuis. Nu heeft ze het plan opgevat om voor de bewoners kerstkaarten te maken. Ik hoop dat er niet teveel mensen wonen, want anders lukt het haar misschien niet.
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Kan me voorstellen dat je daar blij van wordt .
Vaak zijn er afdelingen in een verzorgings huis . Als ze het niet redt , kan ze beginnen met voor iedere afdeling een kaart te maken . |
|
![]() |
|
Goede tip Mutti. |
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Wauw mooi!!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |