Poppen en Poppenhuisbeurs oktober... |
Reageer |
Autheur | |
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 Augustus 2017 om 14:45 |
Ben zomaar eens nieuwsgierig...
Wie gaat er 21 of 22 oktober naar de Poppen en Poppenhuisbeurs in Den Bosch... Zelf staat deze groot in mijn agenda genoteerd en vind het altijd fantastisch om te zien wat voor kleine freubels en miniaturen er weer te bewonderen zijn... Hoop ooit nog een keer een kraampje vol te krijgen en er zelf te kunnen staan... |
|
rijodesign
Duizendpoot Lid sinds: 30 Juni 2014 Status: Offline Points: 137 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik was juist van plan om nu eens naar de Eusebiuskerk te gaan. Was er nog nooit geweest. Mijn laatste keer was Ulft en dat vond ik een hele goede beurs.
Den Bosch ben ik nog nooit geweest. Is die qua grootte te vergelijken met Ulft of is het toch meer poppen en beren? |
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Rijodesign het is een vergelijkbare beurs met de Eusebeusiuskerk vind ik zelf...
Vorig jaar waren beiden beurzen in 1 hal van het beursgebouw... Toen was het links poppenhuis en rechts poppen en beren... Dit jaar gaan ze het anders doen en krijgen de poppenhuizen een eigen hal... Dus ben benieuwd wat ze dit jaar weer hebben... |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |