poppen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Mia316 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2010 Locatie: Egypt Status: Offline Points: 493 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 April 2013 om 10:37 |
Halo allemaal
is er iemand die mij kan helepen aan patroontjes haken of breien maak niet uit. zie zulke leuke poppen overal maar mij probleem is dat ik hier in luxor nog steeds geen internet terug hebt. Ik doe het nu met en internet stickje en downloaden gaat heel moeilijk. want dan is het geld al direct op. zou iemand mij dan patroontjes willen sturen dan kan ik ze gewoon via mail opeen en dan schrijf ik ze over. maak niet uit alles is welkom van patronen alvast heel erg bedankt
|
|
![]() |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Is het niet handig om ze op een usb stick te zetten en dan printen. Overschrijven is erg veel werk denk ik
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb je een aantal poppen gestuurd, gehaakte en gebreide.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |