Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Poppenfoto's

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2019 om 15:33
Hier worden afgedankte kledingstukken ook altijd gesloopt. Ik heb wel eens knopen voor de sier in rijtjes aangebracht omdat ik er zo veel had. Met ritsen denk ik wel van te voren goed na: als het een rokrits is geweest, is die twee maal per dag dat de rok gedragen werd open & dicht gegaan. Bij een broekrits is dat bij elke sanitaire tussenstop en bij het aan- en uittrekken. Dus een ex-broekrits mag van mij nog wel in een rok maar niet meer opnieuw in een broek. 

Originally posted by Teunis Teunis wrote:

@Kamilla, als je met beer fietstochten gaat maken weten de mensen die er echt toe doen, die voor jou belangrijk zijn, dat je niet gek bent, niemand kwaad doet maar je  hooguit een tikje excentriek bent. Nou en? Ik heb nog nooit een 100% normaal mens ontmoet. Leuke en interessante mensen hebben iets unieks, iets eigens, iets wat ze laat opvallen in de saaie grijze massa.

Het klinkt geweldig... maar ik voel me hier in het moderne Almere toch al zo hevig uit de toon vallen. LOL
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2019 om 10:48
Leuk toch, ik zou ook nog wel excentrieker willen zijn LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2019 om 16:13
Ik heb geen fietsstoeltje, maar mijn ouwe beer kun je lenen. Ik heb ook een Mr. Bean beer. Of zal ik een draagzak voor je haken voor de beer?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2019 om 10:12
Ik niet begrijp dat ik je poppen nu pas zie ,maar dat ik ze ontzettend leuk vind .

Ik je bewonder om je geduld voor dit priegelwerk .Die rugzakjes !!

Knopen heb ik ook genoeg ,ook nog van mijn moeder .
We maakten er als kind wel schilderijtjes mee.

Van niet draagbare kleding haal ik ook de knopen af ,maar kleding die naar de kringloop gaat niet .
Ik heb dat ooit eens gezien dat daar kleding zonder knopen hing .
Wel heb ik ooit eens een bloesje gekocht alleen voor de knopen .
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns