Poppenfoto's |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier worden afgedankte kledingstukken ook altijd gesloopt. Ik heb wel eens knopen voor de sier in rijtjes aangebracht omdat ik er zo veel had. Met ritsen denk ik wel van te voren goed na: als het een rokrits is geweest, is die twee maal per dag dat de rok gedragen werd open & dicht gegaan. Bij een broekrits is dat bij elke sanitaire tussenstop en bij het aan- en uittrekken. Dus een ex-broekrits mag van mij nog wel in een rok maar niet meer opnieuw in een broek.
Het klinkt geweldig... maar ik voel me hier in het moderne Almere toch al zo hevig uit de toon vallen.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk toch, ik zou ook nog wel excentrieker willen zijn
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb geen fietsstoeltje, maar mijn ouwe beer kun je lenen. Ik heb ook een Mr. Bean beer. Of zal ik een draagzak voor je haken voor de beer?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik niet begrijp dat ik je poppen nu pas zie ,maar dat ik ze ontzettend leuk vind .
Ik je bewonder om je geduld voor dit priegelwerk .Die rugzakjes !! Knopen heb ik ook genoeg ,ook nog van mijn moeder . We maakten er als kind wel schilderijtjes mee. Van niet draagbare kleding haal ik ook de knopen af ,maar kleding die naar de kringloop gaat niet . Ik heb dat ooit eens gezien dat daar kleding zonder knopen hing . Wel heb ik ooit eens een bloesje gekocht alleen voor de knopen . |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |