poppenjurkje naaien |
Reageer ![]() |
Autheur | |
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 November 2011 om 14:32 |
hoi hoi ben een poppenjurkje aan het naaien en breien nu heeft jongste dochter mijn breiwerk uitgetrokken kan ik weer opnieuw beginnen en kan ik het niet meer met sint geven en ook het poppenjurkje wat ik aan het naaien ben heeft ze gezien ze veraste me totaal toen ik vanmorgen vroeg bezig was ze stond ineens achter me beneden in de keuken Ik dacht dat het hekje boven dicht was ... dus niet ga gauw verder breien bij het genaaide poppenjurkje snap ik de mouwtjes niet, moet even om hulp vragen bij een moeder die in de buurt woont ze is vandaag helaas niet thuis
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oh wat jammer. En een heel gedoe. Hopelijk krijg je nog wel iets op tijd
af. |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
ik ben met een andere kleur wol begonnen voor het jurkje het naaien kost me veel moeite snap het nog niet goed |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Koningsdochter ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Ach verdraait. Je zou ze toch. Ze weten zo onderhand zo goed dat ze met hun vingers van jouw spullen af moeten blijven. Maar kennelijk trekt het daarom juist zo. Is het jurkje voor haar? Dan zou je kunnen zeggen dat de Sint vind dat ze maar even moet wachten omdat ze jouw breiwerk zomaar heeft uitgetrokken. en dat ze het later krijgt. Heb je meteen een goede 'straf'.
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |