Poppenkind Lola en Bruintje |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
*Grietje
Hobbywonder Lid sinds: 20 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 717 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 Januari 2011 om 16:59 |
Mijn nieuwste poppenkind heet Lola, deze dame heeft wat korter haar. Speciaal voor haar maakte ik een konijntje. Meer foto's kun je hier vinden |
|
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prachtig zijn ze!
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
marjolein999
Hobbywonder Lid sinds: 09 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 658 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prachtig!
|
|
Hartelijke groet, Marjolein
|
|
Nancy
Hobbyguru Lid sinds: 12 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1009 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat is ze weer prachtig Gr Nancy. |
|
breinaald
Hobbyguru Lid sinds: 22 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2880 |
Post Options
Thanks(0)
|
geweldig
|
|
Loepke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1747 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoe lief!
|
|
boek
Hobbyguru Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
Post Options
Thanks(0)
|
het is weer een laatje van een pop
|
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
|
|
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat een schatjes zijn het samen.
|
|
|
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat een schatjes samen.
|
|
|
|
Claire
Hobbyguru Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooie dame is het geworden
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren |
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
GEWELDIG
|
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat zien ze er samen prachtig uit
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
*Grietje
Hobbywonder Lid sinds: 20 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 717 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind het zo jammer dat ze weggaat. Elke keer denk ik: 'Dit is de mooiste die ik gemaakt heb' En dan heb ik de volgende klaar en dan zeg ik weer precies hetzelfde. Wat zou er gebeuren als dat ophoud? Zou ik er dan helemaal klaar mee zijn? Het konijntje is hier erg geliefd, staat nu hoog op de kast omdat de kinderen er niet vanaf kunnen blijven |
|
|
|
Catherine13
Duizendpoot Lid sinds: 29 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een lieverdjes. Lola is een echte hippe jongedame en het konijntje is om te gappen. Ik kan me goed voorstellen dat het je moeite kost om ze weg te geven.
Groetjes, Catherine. |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Prachtig gemaakt zeg!
|
|
Daymoon
Hobbywonder Lid sinds: 01 Juni 2010 Status: Offline Points: 539 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat lief!
|
|
*Grietje
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb inmiddels het patroon van Bruintje (het konijn) op mijn blog gezet: klik
|
|
|
|
marjolein2202
Hobbyguru Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat mooi Grietje!
Ik zou haar zo adopteren Ik vind het sowieso al knap dat je er afstand van kan doen! Kan je niet eens een workshop geven? dan kom ik! |
|
*Grietje
Post Options
Thanks(0)
|
Er afstand van doen gaat beter nu hoor, de eerste poppen die naar het postkantoor gingen...gaven mij een grote knup in de maag Er is zelfs een keer een pop 'zoek' geraakt via de post. Na drie maanden wel het geld er voor teruggekregen (gelukkig verzekerd verzonden) maar mèn wat heb ik gehuild zeg! Echt tranen met tuiten Voor mij zijn de poppen onbetaalbaar, met heel veel liefde maak ik voor een kindje een pop...dan moet ie wel op plaats van bestemming aankomen. En een workshop geven? best een leuk idee maar ik heb er nu geen tijd voor. Het zit wel in mijn hoofd om wat voor mijzelf te beginnen maar ik weet niet of ik alleen poppen wil gaan verkopen of dat ik ook cursussen en patronen ga verkopen (ik heb geen idee hoeveel extra tijd dat in beslag zal nemen) |
|
|
|
marjolein2202
Hobbyguru Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
Post Options
Thanks(0)
|
anders alleen een cursus/meeting voor de hobbydoosjes
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |