poppenkleertjes |
Reageer ![]() |
Autheur | |
hhoekstra ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 September 2015 om 14:30 |
Geen idee of de foto er nu op staat. Wat een werk om een foto in dit "ding" te frutten. DAt doe ik dus echt nooit, nooit meer. In ieder geval heeft het popje van mijn kleindochter nu gehaakte kleertjes met muts en een poppenbedje. Met dank aan diverse forumdeelnemers die mij, vanuit de hele wereld, voorzien hebben van patronen. |
|
Hanny
|
|
![]() |
|
hhoekstra ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik zie het al, geen foto. Neem het dan maar gewoon van mij aan. Een pop met kleertjes. In ieder geval is het kind blij en wil ik jullie bedanken.
![]() |
|
Hanny
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Het zal best mooi wezen.
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
Ik geloof u op uw woord. Prachtig en het belangrijkste een blij dankbaar gezicht en een dikke knuffel ervoor in de plaats. Meer hoeft dat niet te zijn.
|
|
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Ach nou ja kan gebeuren, gewoon vaker proberen dan lukt het vast wel een keer.
|
|
![]() |
|
BreiMuts ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 23 Februari 2015 Locatie: Dordrecht Status: Offline Points: 329 |
ik word toch wel erg nieuwsgierig hoor
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |