Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Prei van AH - de reactie van AH

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Prei van AH - de reactie van AH
    Posted: 17 Januari 2011 om 11:02
Ik vind dit zó raar....... Ik wilde vandaag bij AH prei kopen. Had wat preitjes in een zak gedaan en bij de kassa werden ze geteld! Bleken ze per stuk berekend (€ 0,49) te worden en niet per gewicht! Dus als ik dunne prei pak heb ik een kilo voor € 2,50, maar bij dikkere exemplaren ben ik voor € 2,00 klaar. En als ik nog even doorzoek heb ik misschien wel een kilo voor € 1,50! Ik vind dit niet kunnen, als groente zo sterk van gewicht kan verschillen, hoor je toch per gewicht te betalen?
Nog even en de sperziebonen gaan ook per stuk......

Moest dit even kwijt, want mijn mond staat nog steeds open van verbazing

Ik heb de volgende reactie gekregen van AH:

"Veel van onze groente en fruit worden bij de kassa gewogen. Op basis van het gewicht wordt de prijs bepaald. Prei is een groente die vanwege de lengte niet goed past op het weegplateau bij de kassa en kan daardoor vaak niet goed gewogen worden. Daarom hebben wij besloten om de prei per stuk aan te bieden. Uiteraard stellen wij eisen aan onze prei, bijvoorbeeld aan de dikte van de preistronk. De prei die u nu in onze winkels vindt is een stuk dikker dan voorheen. U krijgt dus nog steeds waar voor uw geld."

Dat de prei dikker is, is ècht onzin; ik moest voor een kilo 5 stengels pakken.
We worden weer behoorlijk in de maling genomen!

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2011 om 11:19

ik weet er alles van bij bas v d heijden gaan ze ook per stuk 1,49 niet normaal en heb je een bos van 4  dan betall je net zoiets .

nog even en je kan niets meer eten het is allemaal even duur.

Weet je trouwens dat prei inplaats van uien in de hutspot heeel heeeeeeeeeeeeeel erg lekker is?

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2011 om 11:41
Originally posted by Corrie Corrie wrote:

Weet je trouwens dat prei inplaats van uien in de hutspot heeel heeeeeeeeeeeeeel erg lekker is?

Nee, dat wist ik niet. Dat ga ik een keer proberen.......als de prei weer betaalbaar is
Back to Top
Marlan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marlan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2011 om 11:51
Schandalig
Tot op heden heb ik dat met de groente nog niet mee gemaakt (jumbo) Maar als dat gaat gebeuren ga ik naar de groenteboer een eind verderop

Ik zou de allealler dikste uit zoeken

groetjes Marlan
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2011 om 12:08
Bij ons in De Lier was dit vorige week ook al met de prei.Had er verder qua gewicht nog niet over nagedacht,Maar snap ook niet waarom het per stuk moet.Er zit zoveel verschil tussen de ene prei en de andere. Voortaan maar lekkere dikke prei uitzoeken.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2011 om 12:08
Straks moeten we de bieslook ook per spriet gaan betalen!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2011 om 12:36
wat raar.
ik heb net bij de c1000 prei gekocht en daar ging het
gewoon op gewicht.
had ik beter naar de ah kunnen gaan.
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2011 om 13:11

Ja Magteld die kun je beter per potje kopen en in je eigen tuintje zetten

Hier zijn de spruitjes niet te betalen door de ramp bij Moerdijk

Weet toch niet waar het naar toe moet met groente..........Piet zei bij lidell een bloemkooltje 1,25 moet je eens omrekenen, mag ik niet van hem maar fruit en groente zijn eigenlijk niet meer betaalbaar nu.

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2011 om 13:19

Ik reken ook nog steeds stiekem om hoor!

Maar idd onbetaalbaar. Ik haal op maandag voor maandag en dinsdag verse groente bij Lidl. Gewoon uit de aanbieding, lekker en betaalbaar.

De prei per stuk betalen?????????? PFFFFFFFFFFFFffffffff

Ronduit belachelijk!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Barones View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Barones Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2011 om 13:41
Geen prei kopen. Als we ze allemaal laten liggen is het
gauw afgelopen met deze gekke situatie.
x_3bc1bd1f
Back to Top
griet View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer griet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2011 om 13:51

ik vind het ook gek dat de prei per stuk betaalt wordt ,

werk zelf bij de ah hihihih

ik heb er ook geen verklaring voor

groetjes grietje
Back to Top
Petra T. View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petra T. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2011 om 14:32
Bloemkool per gewicht? Of bospeen? Of krop sla? Gelukkig niet, want ik neem altijd de allergrootste!

Het is, denk ik, net wat je gewend bent.
En laatst in de aanbieding was ik maar wat blij met betalen per stuk. Heb dan ook de grootste meegenomen.
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com
Back to Top
hbootsman View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hbootsman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2011 om 16:02
Originally posted by Crea-Mo Crea-Mo wrote:

Ik vind dit zó raar....... Ik wilde vandaag bij AH prei kopen. Had wat preitjes in een zak gedaan en bij de kassa werden ze geteld! Bleken ze per stuk berekend (€ 0,49) te worden en niet per gewicht! Dus als ik dunne prei pak heb ik een kilo voor € 2,50, maar bij dikkere exemplaren ben ik voor € 2,00 klaar. En als ik nog even doorzoek heb ik misschien wel een kilo voor € 1,50! Ik vind dit niet kunnen, als groente zo sterk van gewicht kan verschillen, hoor je toch per gewicht te betalen?
Nog even en de sperziebonen gaan ook per stuk......

Moest dit even kwijt, want mijn mond staat nog steeds open van verbazing

Ik had vandaag hezelfde bij onze ah
Ik doe mijn boodschappen namelijk met de zelfscan en nu moet je aangeven hoevel prei je hebt, bonnetje uitprinten en scannen dus niet meer per gewicht!
Direct maar wat dikkere meegenomen
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2011 om 20:23
Als ik dit lees zakt me de broek af (en ik draag vandaag een rok hihi). Wat een belachelijk gedoe. Ik haal altijd mijn groente op de markt en daar rekenen ze gelukkig per gewicht en niet per stuk
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Trezebezeke View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Trezebezeke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2011 om 21:14

Mijn mond valt ook open!
Ik mag dan wel niet uit Nederland zijn!
Hier heb ik nog nooit van gehoord!
Moet dit bij mij geweest zijn zou ik toch ook even schrikken!

Groetjes!

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2011 om 21:24
we moesten met z,n allen heel veel laten liggen maar wie begint er we nemen veel te veel met die roteuro
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2011 om 21:28
Originally posted by Corrie Corrie wrote:

we moesten met z,n allen heel veel laten liggen mar wie begint er we nemen veel te veel met die roteuro

Zo is dat!
Wie had ooit Ja gezegd als je voor een liter benzine 4 gulden moest betalen?

Voor een zak patat zelfs nog meer? En nee dan bedoel ik niet een familiezak!

Maar dat je voor een prei een stuks prijs moet betalen daar kan ik met de pet echt niet bij.....
Back to Top
Lianne1 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lianne1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2011 om 22:24

Ik heb dat ook gezien en betaald.

Maar ik vond het eigenlijk heel gewoon tot ik deze reacties lees.

Is het echt zo duur? Voor 2 stuks prei een euro?

Groetjes,

Lianne

Groetjes,
Lianne
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2011 om 10:41
Manlief haalt hier de boodschappen, dus het was me niet opgevallen, maar ik weet wel, dat ooit, toen ik het zelf nog deed, de prei ook ineens verschrikkelijk duur werd: omdat er vorst in de grond zat!!!
Konden ze moeilijk oogsten. Ja, zo lust ik er nog wel één - rookworst dan maar.
Net voor de kerst was de ijsbergsla 1,99
Is toch ook te gek.
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2011 om 11:13
Originally posted by Lianne1 Lianne1 wrote:

Ik heb dat ook gezien en betaald.

Maar ik vond het eigenlijk heel gewoon tot ik deze reacties lees.

Is het echt zo duur? Voor 2 stuks prei een euro?

Groetjes,

Lianne

Het gaat me er niet om of het duur is of niet, want dan kun je het laten liggen. Maar het gaat me erom dat je voor een kilo prei verschillende prijzen betaald, maar gelang je dikke of dunne prei neemt. En dat vind ik belachelijk.

Ik heb AH een mail gestuurd; ben benieuwd naar hun reactie.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns