Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Prins Friso bedolven onder lawine

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2012 om 16:50
ben het met marjolijn eens dat we stil moeten staan bij ieder ongeval met lawines maar kan me ook vinden imn wat willywortel zegt de media moet het gewoon ietsje minder op blazen het is en blijft erg wat er is gebeurt maar ook mesen die niet tot het koningshuis behoren kan en is dit overkomen sta daar dan ook bij stil in de media
Anne-Marie
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2012 om 17:29

NATUURLIJK IS HET VRESELIJK WAT DE KONINKLIJKE FAMILIE OVERKOMT. en natuurlijk moet "het volk" dit weten. Dat gaat zo bij bekende mensen.

Maar wij hoeven dat via de media toch niet urenlang een te horen alsof deze persoon al overleden was. Ik erger me daar blauw en geel aan. En als er niets te melden is is er niets te melden toch? laat die mensen alleen met al hun verdriet en zorgen. en meldt het hoogst nodige via tv en radio.

je kweekt alleen maar massahisterie.

 

ik wens de koninklijke familie veel sterkte en alle mensen die te kampen hebben met verdriet, zorgen en ziekte.

 

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2012 om 21:34
Het mag van mij ook allemaal wat minder. Als het 1 van onze kinderen zou overkomen, zou er niet eens een seconde aan het nieuws worden besteed.
Natuurlijk wens ik de familie heel veel sterkte toe, maar ik denk dat er hier op het forum wel meer mensen zijn die op dit moment genoeg problemen aan hun hoofd hebben en die dit alles nogal overdreven vinden
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2012 om 13:37
nou zal ik wel weer het verkeerde zeggen dan al vast sorry maar dat van die stille tocht daar moet ik toch iets over kwijt ik heb hem nooit gelopen en heb ook nooit zoiets meegemaakt (zinloos geweld) maar ik geloof toch wel dat dat voor de na bestaande is en als die daar troost bij vinden wie zijn wij dan om daar over te oordelen ik werd ooit aangesproken omdat ik bloemen naar het graf bracht van een 14jarig meisje zo liet ik haar weten dat ik nog aan haar denk weet je wel hoe zeer dat doet als een ander daar iets over te zeggen heeft en dan niet aardig maar als of je gek ben en dat met friso is toch ook helemaal niet raar dat ze dat allemaal melden het is nu eenmaal de zoon van de koningin als er niks gezegd wordt is het weer te weinig en nee als het onze kinderen zijn dan hoor je dat niet op tv dat is waar maar zou ook niet kunnen toch al die miljoenen mensen en daar al het verdriet van moeten horen dat kunnen we niet eens aan dan worden we stapel gek nee dan leeft het dorp of stad mee en niet de hele wereld ieder mens verwerkt verdriet en rouw op zijn eigen manier en daar moet echt iedereen afblijven dus willen ze een stilletocht, bloemen of huilen enz laat ze dat doen doen omdat ze dat dan willen en vind dat nooit gek of te veel zoals gezegd ieder doet dat op zijn eigen manier
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2012 om 15:49
Ja, Doortje, ik kan me goed vinden in jouw verhaal.
Als je nagaat hoeveel mensen Koninginnedag vieren, meeleven bij overlijden prins Claus, aanslag in Apeldoorn enz. dan snap ik best dat dit ook een grote indruk maakt.Als er   een bus/vliegtuig/boot of zo verongelukt, en er wordt gezegd:Er waren drie Neder-
landers bij, voelen we ons toch ook meer betrokken, of dat nu reëel is of niet.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2012 om 17:26
ja dat vind ik ook en het is toch ook een moedertje dat treurt om haar kind en een vrouw die treurt om haar man laten we maar hopen en bidden dat alles goed komt en dat geldt natuurlijk voor alle zieken, gewonden enz. want niemand kan zijn dierbare missen en juist door alle beelden en nieuws zien we dat dit ook maar gewoon mensen zijn alleen mensen die de hele wereld kent teminste denkt te kennen
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2012 om 20:02
Originally posted by doortje doortje wrote:

ja dat vind ik ook en het is toch ook een moedertje dat treurt om haar kind en een vrouw die treurt om haar man laten we maar hopen en bidden dat alles goed komt en dat geldt natuurlijk voor alle zieken, gewonden enz. want niemand kan zijn dierbare missen en juist door alle beelden en nieuws zien we dat dit ook maar gewoon mensen zijn alleen mensen die de hele wereld kent teminste denkt te kennen


Ik ben het wel meet je eens hoor, maar om er een heel 8 uur journaal aan te besteden, alsof hij al overleden is, vind ik toch wel wat ver gaan. Natuurlijk is zij ook een moeder, en is Mabel een vrouw, maar het mag van mij allemaal wel iets minder. Toch wil ik wel aangeven dat ik met ze meeleef
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2012 om 11:15
Ik vind dat heel mooi dat jullie zo mee leven met jullie kononklijke familie .Ik zou dat ook doen moest het bij iemand van de koninklijke familie was uit Belgie.Hoe is het daar nu mee zou hij er door komen ?
Back to Top
liasmit View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2012
Status: Offline
Points: 15
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer liasmit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2012 om 16:40
Weet iemand al of het beter gaat met friso?

Nou nu weten we hoe het zit.. Niet bepaald goed..

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2012 om 18:10
nee het is nog steeds het zelfde en als je beatrix en mabel ziet dan is het zo zielig ik heb zo met ze te doen, dat wachten lijkt me het ergste dat er is voor iedere moeder of echtgenote en dochter of zoon zo zielig allemaal bah
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns