haakpatroon kindersokken?
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Gezocht
Forum: Zoek je een patroon of blad zet het dan hier neer
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=10006
Print Datum: 03 December 2024 om 18:17 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: haakpatroon kindersokken?
Bericht van: Naemi
Onderwerp: haakpatroon kindersokken?
Datum bericht: 11 Juli 2009 om 21:41
Heeft 1 van jullie misschien een haakpatroon voor kindersokken? Liefst een model dat niet zo gauw wordt uitgetrokken, maar dat bestaat wnl niet he. Leeftijd vanaf ongeveer een jaar zoek ik, en ook voor peuters/kleuters. Ik heb zelf online helaas nog niks gevonden, dusse.... iemand tips?
|
Antwoorden:
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 11 Juli 2009 om 21:54
Toevallig had ik een haakboek klaarliggen om een gehaakte damesbroek te scannen, morgen, en daar staan een soort laarsachtige schoentjes in, die je met wat goede wil sokjes kunt noemen. Er zit een strikje rond de wreef. Interesse?
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Bericht van: Naemi
Datum bericht: 11 Juli 2009 om 21:58
Klinkt goed Magtelt. Een broekje met voetjes eraan vast is misschien ook een idee, staat dat er ook in?
|
Datum bericht: 11 Juli 2009 om 22:07
Yep, een slobpak met jasje. Ik zal het morgen (laten) scannen. En meteen eens precies laten uitleggen hoe dat moet, zodat ik niet aldoor van manlief afhankelijk ben.
Het boek heet Bezig zijn met haken uit 1972, ik had het zelf van Marktplaats en had het ook nog eens in de kringloopwinkel in Twello gekocht voor € 2,50, maar dat heb ik alweer weggegeven.
Mocht je het ergens zien, is het de moeite waard. Het is het eerste boek, dat ik grijp , als er vraag is naar een haakpatroon.
wat rozengeur.
|
Bericht van: inge.v
Datum bericht: 12 Juli 2009 om 09:18
Heb je al eens gekeken op site van garnstudio, staan veel patroontjes van sokken op, weet wel niet of er gehaakte bij zijn. De patronen zijn wel gratis te downloaden.
Inge
|
Datum bericht: 12 Juli 2009 om 13:36
Dat probleem van telkens uittrekken had ik met wantjes. Op een gegeven moment zaten er aan elk wantje en jas- mouwtje 4 drukkers, daar waren ze wel even mee bezig.
wat rozengeur.
|
|