Print Pagina | Close Window

knitalot achter slot en grendel

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=10180
Print Datum: 14 November 2025 om 05:53
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: knitalot achter slot en grendel
Bericht van: BreienHaken
Onderwerp: knitalot achter slot en grendel
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 09:34
Ik ben niet zo van de prive dingen hier vertellen maar dit is te mooi om jullie te onthouden.

Op het werk kun je zowel met de trap als met de lift. Normaal sprint ik stoer de trappen op maar vanmorgen was ik niet zo fit en dacht " ik neem de lift". Opeens viel het licht uit en bleef de lift ook steken. Er was nog niemand in het pand. Ik zat dik 20 min vast in de lift, er zit geen ventilatie in en het licht was uit. Dus heel heet en weinig lucht….brrrr
Op een gegeven moment kwamen mijn collega's naar boven en ben ik op de deur gaan bonzen. Die schrokken wel even. Via de intercom kon ik een monteur bellen maar die verstond mij niet. Dus dat werd niks. Om de minuut ging ook nog eens een alarm af...zucht. Gelukkig sleep ik altijd een fles water mee naar het werk dus had wel zat te drinken. Na 20 min wachten heeft een collega de stroom van het pand er af gehaald en er op gezet, dat hielp!
Heb wel n dikke buiging gemaakt toen ik uit de lift kwam, want iedereen klapte. Dus moest wel even een grootse entree maken hahahaha. Heb het nog heet nu

Antwoorden:
Bericht van: winter61beer
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 09:43
OO,WAT ERG KNITALOT,DAT JE VAST ZAT IN DE LIFT.MAAR WAT FIJN DAT JE COLLEGA HET BENUL HAD OM DE STROOM 20 MIN ER AF TE HALEN ZODAT DE LIFT WEER IN WERKING KWAM.NOU JA NU WEET JE OOK HOE HET IS OM EEN GROOTSTE ENTREE TE MAKEN,HAHAHA,GROETJES VAN DIANA.

Bericht van: zeinabis
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 09:57

ooooo wat erg ,gelukkig is dat goed afgelopen,

groetjes zeinab

Bericht van: Josl
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 10:08

Hoi Knitalot, je hebt in ieder geval een mooi (benauwd) verhaal om te vertellen op feestjes!! Lijkt me niet echt een pretje om in een lift opgesloten te zitten, zeker niet als je de enige in het pand bent.

groetjes, Joke

-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Bericht van: Corry R
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 10:14

He jasses ,wat een vervelende ervaring,maar gelukkig kwam het allemaal goed en werd je groots onthaald.

Je hebt nu lekker iets te vertellen,maar denk dat je liever niet opgesloten zat.

-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek

Bericht van: miep
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 10:16
Oh jakkes, wat eng. Wel een grap trouwens. Lopen je collega's nietsvermoedend het pand binnen, horen ze ineens een flink gebonk. Gelukkig is alles met een sisser afgelopen.

Bericht van: Teunie
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 10:18
Wat zal jij blij geweest zijn toen je je collega's hoorde. Ik moet er niet aan denken om zo opgesloten te zitten.

-------------
Groetjes Teunie

Bericht van: Mistig
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 10:27
Zal jij opgelucht zijn geweest toen de deur open ging !   Groetjes Mistig

-------------
Bloei daar waar je geplant wordt.

Bericht van: breidje
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 10:30
wat een avontuur, niet echt leuk maar zoals al gezegd, leuk om te vertellen.

-------------
wil    

Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 10:31

Hoi Knitalot,

Wat eng... zou ik effkes gepanikeerd hebben !!! Gelukkig is alles goed afgelopen... och, maar ik mag er toch niet aan denken !!!!

-------------
Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!

Datum bericht: 22 Juli 2009 om 10:48
was ook heel grappig toen ik de monteur aan de lijn had. Die verstond mij niet en riep "wat heeft u afgesloten?"
Toen werd ik me toch cynisch en zei" niks maar hij is in elk geval goed GEsloten". Kon die niet waarderen...daarna hoorde ik alleen tuut tuut tuut

Bericht van: perle
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 11:15

O Knitalot!!!!

Wat een eng gevoel moet dit geven.Ik houd zelf dus absoluut niet van liften enzo en mag er niet aan denken!

En 20 min breien duurt niet lang maar 20 min opgesloten zitten op een vierkante meter? Brrrrrrrrrrrrrr

Gelukkig had je water bij je!

Dat had je vanmorgen vast ook niet gedacht toen je uit je bedje duikelde!Gelukkig maar of je zou haast blijven liggen

Allee!!!!Nu geen toeren meer hé!!!!!!Perle!

-------------

Bericht van: puren
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 11:17

een monteur zonder gevoel voor humor dus! je was vast opgelucht dat je wist dat je collega's nog kwamen, stel je voor dat je de laatste was die wegging.... bleeh, eng!

groetjes Ria

Bericht van: pralientje
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 13:03
Wat erg dat je vast zat ,en gelukkig dat ze je horen roepen hebben .Eind goed

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen

Bericht van: inge.v
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 13:15
Bbbrrrrr!!! Nu weet ik terug waarom ik probeer van te vermijden een lift te nemen, en zeker op mijn eentje.
Al goed is alles goed afgelopen.
Inge

Bericht van: Guests
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 13:18

knitalot,heel erg voor je,gelukkig dat je claufostrofie hebt of hoe dat mag heten.je antwoord op die vraag van die monteur vind ik geweldig,lig in een deuk.

hoop dat je er niks van over gehouden hebt,jammer dat je je breiwerk niet bij je had voortaan doen en een zaklantaarntje.

groetjes puck

Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 13:41
WAT EEN SCHRIK INDERDAAD. ZEKER ALS JE HELEMAAL ALLEEN BENT. JIJ STAPT NIET ZO SNEL DE LIFT MEER IN DENK IK. ZELF HEB IK EEN KEER MEEGEMAAKT DAT MIJN ZUS MET EEN VRIEND EN VRIENDIN VAST ZAT IN DE LIFT OP DE MIDDELBARE SCHOOL. IK WEET NIET MEER HOELANG ZE VAST ZATEN MAAR DE CONGIERGES ZIJN FLINK LANG BEZIG GEWEEST. VLAK VOOR DE SCHOOL UITGING ZIJN ZE VIA EEN LUIKJE AAN DE BOVENKANT DOOR DE LIFTSCHACHT ER UIT GEKLOMMEN. GING HEEL LASTIG WANT DE VRIENDIN LIEP OP KRUKKEN. MAAR WE KONDEN IN IEDER GEVAL NAAR HUIS.

-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!

Bericht van: Claire
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 14:15

Zo zeg, ik ben al niet dol op een lift en nu al helemaal niet meer.

Ik zou ook zou ook accuut hebben moeten plassen

-------------
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Bericht van: Prideke
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 14:34

Nah mooie les voor iedereen. 1: neem genoeg drinken mee, 2; een pakje sultana voor als het echt lang gaat duren, 3; een minilampje wat je soms als sleutelhangers ziet, 4; een haak of breinaalden en wol mee zodat je kan creatieven.... Hmzzz laat het daan maar eindeloos lang duren... Krijg je op je gemakje je knutsel lekker af hahaha.

Alle gekheid op een stokje, geen leuke ervaring. Je gaat nu wel 2 keer denken om de lift te pakken. Gelukkig is alles goed gegaan.

Groetjes Simone

-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/

Bericht van: breinaald
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 14:40

ben maar blij dat je er weer snel uit was.

heb zelf ook ooit vast gezeten in de lift, maar dan duren 20 min wel lang hoor

-------------
quality=

Bericht van: Josl
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 14:49
Originally posted by Claire Claire wrote:

Ja, ik ook hihihihi

groetjes, Joke

-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Bericht van: new.houses
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 14:53
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Nah mooie les voor iedereen. 1: neem genoeg drinken mee, 2; een pakje sultana voor als het echt lang gaat duren, 3; een minilampje wat je soms als sleutelhangers ziet, 4; een haak of breinaalden en wol mee zodat je kan creatieven.... Hmzzz laat het daan maar eindeloos lang duren... Krijg je op je gemakje je knutsel lekker af hahaha.

Alle gekheid op een stokje, geen leuke ervaring. Je gaat nu wel 2 keer denken om de lift te pakken. Gelukkig is alles goed gegaan.

Groetjes Simone

Eigenlijk zou zoiets standaard in de lift aanwezig moeten zijn, als een soort noodrantsoen. Aangezien de reeds aanwezige telefoon niet het gewenste resultaat oplevert (een monteur die je uit de lift zou moeten bevrijden), kunnen wij die ruimte wel benutten voor het overlevingspakket. Brr. zou niet graag in jouw schoenen hebben gestaan Knitalot, blij dat je er zo vrolijk over kunt vertellen.

-------------
groetjes Daisy

Bericht van: new.houses
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 14:54
Originally posted by Josl Josl wrote:

Originally posted by Claire Claire wrote:

Ja, ik ook hihihihi

groetjes, Joke

Oké, voor jullie nog een chemisch toiletje erin.

-------------
groetjes Daisy

Datum bericht: 22 Juli 2009 om 15:26
hahaha nou ik had inderdaad breipennen mee moeten nemen!

Bericht van: happyknitter26
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 15:57

morgen de trap ?????

knitalot = KNITOPSLOT

arme jij...heb medelijden hoor..en zeggen dat die dingen gekeurd worden

-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>Fabie

Bericht van: petunia
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 16:15

ik  ben bang van een lift,ik lijd aan claustrofobie, toen ik je verhaal las begon ik al te zweten.gelukkig is het voor jou goed afgelopen.

groetjes jacqueline

-------------
denk aan alle schoonheid die er nog is,en wees gelukkig

Bericht van: Roos39
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 18:47

Nou, de komende tijd wordt het denk ik toch maar weer sprinten de trap op. En als je, je minder fit voelt, dan maar zonder sprint.

Ik heb gelukkig ook (nog) niet vastgezeten in een lift. Vermijd ze ook liever voor zulke verhalen en beter voor mijn conditie, maar af en toe ontkom je er niet aan. Hier in t winkelcentrum hebben ze een grote supermarkt, waarbij je dan direct in de parkeergarage komt. Met een volle kar boodschappen, 2 hoog, ga je vanzelf met de lift.

Gelukkig zit die kar dan zo vol, dat er altijd wel wat te drinken en eten in zit....

Verder is mijn idee om mobiel te gaan bellen. Heb alleen nooit uitgetest of ik dan wel bereik heb.

Groetjes Rosemarie

Bericht van: mineke.j
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 19:04

Achteraf is het een leuk verhaal maar ik had echt niet in jouw schoenen willen staan hoor! Knap dat je zo rustig bent gebleven.

Bericht van: geesje
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 20:29

.......vroeger ( heel vroeger ) is het bij mij ook gebeurd,samen met mijn pasgeboren dochter........................en ben er altijd bang voor gebleven,

alhoewel het de laatste tijd erg goed gaat  ........

-------------
groetjes geesje

Bericht van: naatje
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 20:38
WAT EEN VERHAAL.IN EERSTE INSTANTIE MOEST IK EROM
LACHEN,ZAG HET VOOR ME.MAAR DAN BEDENK JE JE DAT
HET EIGENLIJK HELEMAAL NIET ZO LEUK IS OM ZO VAST
TE ZITTEN.

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl

Bericht van: Eeyore82
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 21:39
pff, ik denk dat ik gek was geworden als ik dat niet al was.

Ik ben heel bang altijd voor liften (geen idee waarom).
Gelukkig ben je weer uitgebroken en kun je er om lachen.

Groetjes Marije

Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 22:17

Eind goed, al goed, toch maar griezelig zo in het donker hé

gelukkig is het goed afgelopen

groetjes rita

Bericht van: Dikky
Datum bericht: 22 Juli 2009 om 22:34

Oei, krijg de bibbers al bij het lezen van je verhaal. Nu begrijp ik ook weer waarom ik bijna altijd de trap neem of ik moet wel heel veel mee te zeulen hebben. Verschrikkelijk wat zullen dat akelige minuten geweest zijn.

En zo'n monteur, die moest gelijk ontslagen worden, bah wat een geval, tuut tuut tuut en iemand in dat hokkie laten zitten.

Maar gelukkig is het allemaal toch weer goed gekomen dankzij die ene allerte collega.

-------------
Groetjes,
Dorine

Datum bericht: 23 Juli 2009 om 08:34
waren ook met 2 bedrijven tegelijk aan het bellen. Mijn collega belde de keuringsdienst maar die kan natuurlijk niks doen. En de lift zelf belde in bij een storingsdienst maar die verstonden me dus niet. Ach ja, heb jaren in een flat op 10 hoog gewoond dus ben wel wat gewend

Bericht van: sassa
Datum bericht: 23 Juli 2009 om 08:39
nadien kan men er altijd over lachen (gelukkig maar), maar op het moment zelf, ik zou niet in jou schoenen willen staan, heb het zelf ook al niet zo op liften, veels te benauwd

-------------
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra

Bericht van: chantallekuh
Datum bericht: 23 Juli 2009 om 09:17

tjonge jonge,t zal je maar gebeuren.........en idd goed dat je water bij je had!!

dat zal wel schrikken geweest zijn,

groetjes van chantal

Bericht van: creaans
Datum bericht: 23 Juli 2009 om 12:18
Oh, wat een verhaal, maar goed dat het zo goed is afgelopen!
Groeten Creaans

Bericht van: TLooman
Datum bericht: 23 Juli 2009 om 21:22
wat een eng verhaal gelukkig is het goed afgelopen

-------------
groetjes Thea

Bericht van: Meia
Datum bericht: 24 Juli 2009 om 23:16

Wat een koele kikker ben jij zeg. Ik heb nog nooit vastgezeten in een lift gelukkig. Het is dan zaak rustig te blijven natuurlijk maar of dat ook lukken zal?

Nou je bent er gelukkig heelhuids uitgekomen, leuk dat je dit met ons wilde delen

-------------
     All you need is love.

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net