huishoudelijk bericht van pelote
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=10272
Print Datum: 14 November 2025 om 20:53 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: huishoudelijk bericht van pelote
Bericht van: Guests
Onderwerp: huishoudelijk bericht van pelote
Datum bericht: 28 Juli 2009 om 13:08
|
ik zal niet meer regelmatig op hobbydoos zijn.omdat wij in nov/dec gaan verhuizen.NAAR ST PRIVAT IN DE CORREZE.NAAR EEN NIEUWBOUWWONING.iN VERBAND MET MIJ GEZONDHEID ALLES GELIJKS VLOERS.WANT ER MOET TOCH VEEL GEREGELD WORDEN EN IK NIET VEEL ENERGIE HEBT.NIET DAT IK HELEMAAL WEGBLIJF NATUURLIJK.VERHEUG MIJ EROP?NIET DE VERHUIZING WAT DACHT JE VAN AL M?N WOLLETJES EN BOORDUURZIJDE EN DE REST UITSORTEREN EN IN VEILIGHEID BRENGEN.MAAR WEL ZO DAT IK ER ZO BIJKAN.
GROETJES PUCK
|
Antwoorden:
Bericht van: Mistig
Datum bericht: 28 Juli 2009 om 13:15
Ik wens je veel kracht voor deze enorme inspanning en veel geduld met het in veiligheid brengen van je wolletjes en de rest. Groetjes Mistig
------------- Bloei daar waar je geplant wordt.
|
Datum bericht: 28 Juli 2009 om 13:18
|
dank je mistig zal ik nodig hebben,al dat getelefoonneer in het frans ,snap er soms echt niks van,tot er een lichtje gaat branden.
groetjes puck
wat een schattig poesje staat erbij jou..
|
Bericht van: Mistig
Datum bericht: 28 Juli 2009 om 13:37
Ja ja, " we" worden nog eens handig met de computer Groetjes Mistig
------------- Bloei daar waar je geplant wordt.
|
Bericht van: Corry R
Datum bericht: 28 Juli 2009 om 14:15
Dat sorteren van al die hobbyspullen zal zeker veel tijd gaan kosten,denk niet dat je ons vergeet,je had ons immers al zo gemist tijdens de weken dat je zonder pc zat.En doe vooral rustig aan.
------------- https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek
|
Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 28 Juli 2009 om 14:39
|
Hallo Puck,
Kan me voorstellen dat je niet uitkijkt naar een verhuizing... al die wollebollekes, al die patroontjes, al die hobbyspullen.... alles uit handen van die onvoorzichtige verhuizers redden.....
Maar troost je eens alles achter de rug, zal je een koninginneleven hebben, alles bereikbaar en netjes gesorteerd !!! Dat wordt pas leuk !!!
------------- Groetjes,
Rita.
Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
|
Bericht van: new.houses
Datum bericht: 28 Juli 2009 om 14:41
|
Moest enorm schateren om dat veiligstellen, zie het helemaal voor mij.
Succes met de verhuis et lentement s.v.p. pense ŕ ta santé .
------------- groetjes Daisy
|
Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 28 Juli 2009 om 14:44
|
Halo Puck
veel succes met de geplande verhuis, en zoals Daisy zegt, denk aan je gezondheid
groetjes rita
|
Datum bericht: 28 Juli 2009 om 15:07
|
hallo new house,
dat veilig stellen is hoofdzakelijk voor m,n man,ik kom iederkeer met zoveel wol aangesleept dat die de fik er aan wil steken.ik ben vrijwilligster voor de bout du chiffon en krijgen veel wol,en ik laat van de wibra ook steeds wol meebrengen.dus zo,n 10 boxen vol is niet veel en ik wil steeds meer,als er op de club wol gearriveerd is duik ik er gelijk in en kan,alles gebruiken vandaar.hoe kan ik antwoorden op jou blog.
groetjes puck
|
Bericht van: breidje
Datum bericht: 28 Juli 2009 om 15:11
Datum bericht: 28 Juli 2009 om 15:14
|
hallo breidje kom je die brengen of stuur je ze op,wel gevuld met wol en patronen s.v.p.
groetjes puck
|
Bericht van: breidje
Datum bericht: 28 Juli 2009 om 16:09
sorry puck, deze zijn om je eigen wolletjes netjes in op te bergen. dan ga ik niet nog meer sturen 
------------- wil 
|
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 28 Juli 2009 om 18:57
Heel veel sterkte tijdens de verhuizing. Maar ik geloof niet dat we al te lang buiten jou kunnen hoor.
------------- Groetjes Teunie
|
Bericht van: miep
Datum bericht: 28 Juli 2009 om 19:27
|
Veel succes met het veilig stellen van je spullen en met de verhuizing.
|
Bericht van: jantinavv
Datum bericht: 28 Juli 2009 om 19:37
Bericht van: Dikky
Datum bericht: 28 Juli 2009 om 20:33
|
Puck,
Ik wens je veel succes en sorteer al die wollebolletjes en draadjes maar eens goed. Heb je straks in je nieuwe paleisje alleen maar plezier van. Pas wel op voor het vlammetje van je mannetje. Houd dat op enige afstand alsjeblieft.
Zonder gekheid, ik wil je hierbij heel veel succes wensen met de zware taak alles in te pakken en straks weer uit te pakken. Troost je bij het in/uitpakken met het idee dat jij straks met kerst heerlijk in je nieuwe, schone en ook goed geordende paleisje zult zitten.
------------- Groetjes,
Dorine
|
Bericht van: Ticia
Datum bericht: 28 Juli 2009 om 22:48
Eigenlijk wil ik veel plezier zeggen, maar weet niet of je dit krijgt van een verhuizing , Maar in elk geval veel geluk op je nieuwe plekje.
-------------
|
Bericht van: hesterkerstgek1
Datum bericht: 29 Juli 2009 om 01:10
|
hallo puck,
ik wens je veel sterkte met de aankomende verhuizing,
en hou al je handwerkspulletjes goed in de gaten hoor,hihihihi
groetjes hesterkg1
------------- GROETJES HESTER
|
Bericht van: sassa
Datum bericht: 29 Juli 2009 om 09:42
hoi puck, veel sterte en moed wens ik je toe met jullie verhuizing, en hou een emmer water bij de hand, mocht manlief toch met vuur willen spelen kan je het gelijk blussen . Even door de zure appel heen en voor je het weet zit je heerlijk in jullie nieuwe huisje
------------- <a rel=nofollow href="http://imageshack.us"> </a> groetjes sandra
|
Bericht van: Eeyore82
Datum bericht: 29 Juli 2009 om 10:34
Heel veel plezier in jullie nieuwe huis (en heel veel sterkte met de verhuizing)
Groetjes Marije
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 29 Juli 2009 om 11:22
HE LIEVE PUCK. EINDELIJK GAAT HET GEBEUREN. SPANNEND MAAR WEL HEERLIJK. VOORAL ALS JE STRAKS VOLLEDIG GEINSTALLEERD BENT. GOED DAT JE OP TIJD BEGINT MET INPAKKEN EN REGELEN. ANDERS RAAK JE STRAKS FLINK DE DRAAD KWIJT. EN DAT ZAL HEEL VERVELEND ZIJN MET ZOVEEL WOLLETJES... DOE RUSTIG AAN EN KOM INDERDAAD AF EN TOE EENS STIEKEM HIER. ANDERS MOETEN WE JE TE LANG MISSEN.
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Bericht van: pralientje
Datum bericht: 29 Juli 2009 om 12:27
Veel succes met het sorteren van je werkjes en veeeeeeeeeeel energie voor de verhuis naar je nieuwe woning
------------- https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen
|
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 29 Juli 2009 om 13:15
|
dan wil ik je alvast veel succes met de verhuizing wensen en het uitzoeken van alle spullen.
-------------
|
Bericht van: creaans
Datum bericht: 29 Juli 2009 om 18:17
Ja Puck, het zijn hele klussen zo'n verhuizing!
Maar doe het rustig aan, elke keer wat.
Maar het voor uitzicht van alles gelijkvloers, is ook fijn. Wens je heel veel sterkte toe!
Groeten Creaans
|
Bericht van: naatje
Datum bericht: 29 Juli 2009 om 20:52
SUCCES EN STERKTE MET DE VERHUIZING PUCK.
HOOP DAT JE NIEUWE HUISJE GAAT BEVALLEN.
-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
|
Bericht van: odette
Datum bericht: 30 Juli 2009 om 10:36
Verhuizen is leuk, maar het inpakken niet zo.........
------------- odette
|
Bericht van: TLooman
Datum bericht: 31 Juli 2009 om 20:51
veel succes met de verhuizing Puck ik hoop dat je het erg fijn krijgt in je nieuwe huis
------------- groetjes Thea
|
Bericht van: culimieke
Datum bericht: 02 Augustus 2009 om 16:04
piep
meidke veek sterkte met de verhuis,
en ja al die spulletjes moeten natuurlijk mee, maar eens gesorteerd heb je een handwerkpaleisje.
knufje mieke
-------------
[URL=http://imageshack.us][img]
|
Bericht van: Liaantje
Datum bericht: 02 Augustus 2009 om 16:55
|
Heel veel sucecs en wijsheid gewenst met alles rond om , tijdens en na de verhuizing!
------------- Groetekus, Liane
|
Bericht van: Antonia
Datum bericht: 02 Augustus 2009 om 16:59
|
Veel succes met de verhuizing Puck ..... ik ben 10 x in mijn leven verhuisd ..... waarbij 2x naar de andere kant van de wereld ... heb het altijd heel leuk gevonden ......
mijn advies, als je eenmaal in je nieuwe huis kunt ..... sluit jezelf op in je hobbykamer, met al je dozen wolletjes etc. ..... en sorteren maar .... kom er alleen maar uit om te eten en te slapen .... en laat de rest van het huis aan anderen over om in te ruimen.
laat ons straks maar eens foto's zien
------------- TONY
|
Bericht van: inge.v
Datum bericht: 02 Augustus 2009 om 17:04
Sterkte met de verhuis en veel geluk in je nieuwe woonst!
-------------
|
Datum bericht: 02 Augustus 2009 om 17:51
|
ik ben nog steeds niet aan het uitsorteren,ben nu de ketting aan het haken.probeer ook nog zoveel mogelijk wol op te breien of tehaken.heb nu weer opdrachten om beren te breien.wij zijn nu al 8 keer verhuisd en dit wordt de negende keer.wij zijn heel handig met verhuizen en inpakken.en het is hier 30 minuten vandaan dus kunnen we ook iedere keer wat meenemen.de bouw ligt heel de maand augustus stil.hebben al diverse planten overgezet.en ben ook stekken aan het maken.
groetjes puck ,ik blijf jullie op de hoogte houden.!!!!!!!!!
in ieder geval bedankt voor de tips en het medeleven,het is een gezellige plaats waar we naar toegaan,vandaag daar naar een brocante geweest.
|
Bericht van: pien66
Datum bericht: 03 Augustus 2009 om 10:05
succes met je verhuizing. Een stelling is alles wat een jaar na de verhuizing nog in een doos zit kan weg. Neem deze stelling wat betreft je wolletjes en bolletjes niet over. Trouwens deel deze stelling niet met je man.
------------- Groeten Jacqueline
|
Datum bericht: 03 Augustus 2009 om 10:08
|
dat doe ik pien!!!!!!!!!!
groetjes puck
|
|