Dinsdag te koop
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=10620
Print Datum: 14 November 2025 om 21:42 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: Dinsdag te koop
Bericht van: Claire
Onderwerp: Dinsdag te koop
Datum bericht: 24 Augustus 2009 om 02:07
Dinsdag te koop bij het Kruidvat een haaksetje om een matroesjka te maken, kompleet met garen,haaknaald en patroon voor, 2,99 leuk om cadeau te geven aan een beginnende haakster.
------------- Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren
|
Antwoorden:
Bericht van: Lidia2
Datum bericht: 24 Augustus 2009 om 06:09
|
O ik ben een heel beginnende haakster, zou er iemand zo lief willen zijn om dat voor mij te kopen en op te sturen. of vraag ik nu een beetje teveel. Ik begrijp als niemand wil hoor misschien veel werk.
Maar ik wil wel eerst het geld op diegene zijn rekening zetten hoor, laats heb ik mijn zuster gestuurd maar bij die kruitvat was het weer niet te koop, daarom vraag ik het nu hier, maar ik heb alle respect als jullie het teveel werk vinden even beste vriendjes hoor.
Hier in Australia zit ik natuurlijk altijd naast die leuke dingen.
Groetjes, Lidia
|
Bericht van: willie
Datum bericht: 24 Augustus 2009 om 08:57
|
Goedemorgen Lidia
Ik wil morgen wel even voor je naar het Kruidvat gaan om er een voor je te kopen.
Maar misschien wil je alleen het patroon en koop je katoen in down under.
Ik koop er toch een voor mezelf en wil hem dan wel scannen voor je en mailen...
Ik lees wel wat je voorkeur heeft.
Maar ik ga nu de deur uit tot vanavond 23:00 uur dus kan je antwoord pas laat lezen.
gr Wilma
------------- wil
|
Datum bericht: 24 Augustus 2009 om 09:28
|
Hi Leuk goedenmorgen, maar ik ga tegen jou zeggen goedenavond grappig he dat tijdverschil.
Wilma wat ontzettend lief van je dat je dat wilt doen, ik zou hem heel graag kompleet willen hebben, want ik loop me weer suf voor katoen, hier in het dorp is het helemaal bijna niet te koop.Laatst was ik in Adelaide en daar hadden ze ook al bijna niets, was ik toch even 40km gaan rijden en toen had ik nog niets.
Ben er erg blij mee, ik ga wel in een mailtje mijn adres doorgeven, en dan krijg ik van jou je rekening nummer, dan zet ik daar meteen het geld plus de portokosten op.
Jipee alvast hartstikke bedankt hoor.
Groetjes, Lidia
|
Bericht van: pien66
Datum bericht: 24 Augustus 2009 om 09:45
Zeg Lydia, is het een idee om jou wat staaltjes van katoen/wol op te sturen met de prijzen erbij. Dan kan je hier een bestelling doen je weet van te voren wat het kost en wat de portokosten zijn. Vaak hebben ze bij zeeman en wibra goedkope katoen, dus dan word het geheel ook niet zo duur!
------------- Groeten Jacqueline
|
Datum bericht: 24 Augustus 2009 om 11:33
|
Hi Jacqueline
Goh jongens wat lief al die hulp, geweldig hoor ik zou dat heel erg leuk vinden, ik zei laatst nog tegen Tim(mijn man) ik mis zeeman wel een beetje met dat soort dingen. We hebben hier neds die heeft wel wol voordelig vaak zitten er heel vaak knopen in en dan ineens is het dunner en dan weer dikker, maar ik probeer dat dat er tussen uit te knippen. Maar katoen is erg moeilijk hoor hier, ik ben nu twee weken terug een week lang elke dag gaan kijken in een ander dorp bij een craftshop en de hele week hebben er steeds maar twee bolletjes gelegen.
Dus ik was er steeds voor niets.
Lief hoor jullie hulp, dank je wel.
Groetjes,Lidia
|
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 24 Augustus 2009 om 12:22
|
lidia, ik heb je een pm'tje gestuurd...
|
Bericht van: pien66
Datum bericht: 24 Augustus 2009 om 13:06
ik heb ook gepmd
------------- Groeten Jacqueline
|
Bericht van: Veerletje
Datum bericht: 24 Augustus 2009 om 14:48
Ik werk het liefst met catania katoen, omdat het degelijk is van kwaliteit en niet zo splitst gelijk de katoen uit de wibra/zeeman . Lidia, kan je geen Catania bestellen bij Renske? Misschien dat de portkosten uiteindelijk nog zullen meevallen? Het zal waarschijnlijk wel eventjes onderweg zijn... zo helemaal naar Australië . Net even gekeken, als je niet zoveel besteld (pakweg 10 bolletjes) zijn de verzendkosten redelijk hoog, maar eens je boven de 30 bolletjes gaat, zakt het nogal... Moet je wel ineens een grote investering doen .
Ik zou het haaksetje uit het kruidvat ook wel willen halen voor jou, maar het is denk ik een Nederlandse promo?
|
Datum bericht: 24 Augustus 2009 om 14:56
|
Ik ga zo naar mijn Cantania wolboertje en ik zou hem kunnen vragen naar een stalenkaart, die zou ik dan naar je op kunnen sturen zodat je daar een keuze uit kan maken. Ik betaal 1,95 per bol, als hij geen stalenkaart heeft zou ik hem voor je kunnen maken want ik geloof dat ik alle kleuren heb.
Laat maar weten of dit iets voor je is.
Ps. Mooi blog heb je trouwens, heb het gisteren helemaal zitten lezen. Lijkt me geweldig daar te wonen.
|
Datum bericht: 24 Augustus 2009 om 15:08
|

Dit is de set
|
Datum bericht: 24 Augustus 2009 om 16:11
Claire wrote:
Ps. Mooi blog heb je trouwens, heb het gisteren helemaal zitten lezen. Lijkt me geweldig daar te wonen. |
Inderdaad een mooie blog! Net ook wat in zitten lezen, ga hem bij mijn favorieten zetten. Lijkt me inderdaad een mooie plaats om te wonen, alleen jammer dat er zo weinig katoen/wol te krijgen is .
|
Bericht van: inge.v
Datum bericht: 24 Augustus 2009 om 17:35
heb ook net op je blog geweest. Mooi! Maar zoals Veerle al zei, spijtig van het tekort aan wolwinkels.
-------------
|
Datum bericht: 24 Augustus 2009 om 18:28
Claire wrote:
Ik ga zo naar mijn Cantania wolboertje en ik zou hem kunnen vragen naar een stalenkaart, die zou ik dan naar je op kunnen sturen zodat je daar een keuze uit kan maken. Ik betaal 1,95 per bol, als hij geen stalenkaart heeft zou ik hem voor je kunnen maken want ik geloof dat ik alle kleuren heb.
| Lydia ik heb een stalenkaart van alleen de gemeleerde Catania, als je interesse hebt laat dan maar weten. Van de gewone Cantania was geen stalenkaart meer maar kan ik wel maken voor je met de kleuren die ik heb.
|
Datum bericht: 25 Augustus 2009 om 00:10
|
Hallo Allemaal
Wat een geweldige hulp zeg, wat is dat toch leuk, ik had inderdaad wel eens nagedacht om het te bestellen maar omdat ik pas begin met haken heb ik totaal geen idee wat ik nodig heb, ik zie namen staan maar weet niet wat het is.
Dus wat julie me aan voorbeelden willen sturen is van harte welkom hoor, ik ben er enorm blij mee.
Enne het lijkt allemaal erg leuk hoor hier wonen, maar is soms erg moeilijk, want de mensen hier in dit deel van Australia zijn erg afstandelijk. Veel moeite gedaan om vrienden te maken, stop ik nu geen energie meer in, ik heb er een paar en voor de rest ben ik blij met al die lieve hobbydoosjes hoor. Zo heerlijk om die hartelijkheid weer mee te maken, die mis ik al vanaf dat we hier wonen.
Maar wat leuk dat jullie mijn site volgen.
Liefs, Lidia
|
Bericht van: eliesje
Datum bericht: 25 Augustus 2009 om 09:52
ik heb het setje gister al gehaalt. Omdat ik het nog helemaal niet goed kan is hij een beetje mislukt (ben natuurlijk meteen begonnen ) maar bijhaken en afhaken en het vast haken was nog wat lastig. Volgens mij haak ik te strak dus ik kwam er bijna niet doorheen vandaag poging twee, er is genoeg om er 2 van te maken, of ik heb het gewoon te klein gedaan Dochterlief is er iig erg blij mee, ze zegt alleen dat ze het zelf gemaakt heeft (ze is 2,5)
|
Datum bericht: 25 Augustus 2009 om 10:09
eliesje wrote:
ik heb het setje gister al gehaalt. Omdat ik het nog helemaal niet goed kan is hij een beetje mislukt (ben natuurlijk meteen begonnen ) maar bijhaken en afhaken en het vast haken was nog wat lastig. Volgens mij haak ik te strak dus ik kwam er bijna niet doorheen vandaag poging twee, er is genoeg om er 2 van te maken, of ik heb het gewoon te klein gedaan Dochterlief is er iig erg blij mee, ze zegt alleen dat ze het zelf gemaakt heeft (ze is 2,5) |
Wat leuk! Kan je er een foto van plaatsen bij mijn creaties? Als je denkt dat je te strak haakt, haak je beter met een maatje groter van haaknaald . Dan gaat het vanzelf losser zijn.
|
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 25 Augustus 2009 om 10:12
ik ga straks eens kijken of ze er hier zijn, is steeds wel een enorme aanval op de aanbiedingen hier. we zitten op de grens dus zowel de belgjes en de mensen uit NL kennen de acties, gaat dubbel hard!
|
Datum bericht: 25 Augustus 2009 om 10:27
Krijg net ook de folder van het Kruidvat binnen en ze hebben hem in België ook :O. Eens kijken of ik weg kan deze middag .
|
Datum bericht: 25 Augustus 2009 om 11:24
ik zal vanavond even kijken of het gaat lukken. Kan via de laptop geen foto's plaatsen en internet op de normale pc doet het nu niet, maar vanavond is mn man thuis en dan krijgt hij het wel weer aan de praat
|
Bericht van: Ennas
Datum bericht: 25 Augustus 2009 om 15:41
|
Hier in het midden van het land lagen nog genoeg pakketjes.
|
Bericht van: Dansk
Datum bericht: 25 Augustus 2009 om 16:25
Ik ben bij het Kruidvat geweest, helaas hebben ze deze setjes niet binnen gekregen. Wil iemand het voor mij inscannen en mailen?
------------- Annemarie
|
Datum bericht: 25 Augustus 2009 om 16:54
Annemarie als je even terug kijkt staat daar een afbeelding
|
Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 25 Augustus 2009 om 17:35
|
in de nieuwste hobbyhandig staan ook leuke babouschka`s als muziekdoosje en kruikezak.
|
Datum bericht: 25 Augustus 2009 om 20:01
mijn creaties zijn te bekijken in het topic waar je je creaties kunt laten zien (enne niet lachen hé )
|
Bericht van: pingel
Datum bericht: 25 Augustus 2009 om 20:16
|
Ik zag ze gister bij ons liggen en gisteravond was hij klaar erg leuk om te doen.
enne...in Jip en Janneke taal
gr INge
------------- hartelijke groetjes Inge
|
Datum bericht: 25 Augustus 2009 om 20:35
ik moest nog wel even goed lezen en herlezen hoor
|
Bericht van: Judy
Datum bericht: 26 Augustus 2009 om 10:55
Ik ben ook even wezen bij de kruidvat hier. Lag nog een hele stapel. Ik vond bij de afgeprijsde artikelen voor kinderen die willen leren breien nog een breipakket met naalden om een portemonnae, een sjaaltje en een armbandje te breien van pluizige roze wol voor 5 euro.
------------- groetjes,
geniet en leef in het hier en nu.
|
Bericht van: caelum
Datum bericht: 26 Augustus 2009 om 11:12
Ja, hier lagen een tijdje terug ook nog een hartje haken en een bloempje haken geloof ik. Van dezelfde soort als dat popje. Maar die waren nu verkocht, van de popjes waren er nog genoeg maar heb al zoveel garen en vond ze ook een beetje klein dus heb het niet meegenomen, maar wel lieve stickertjes ervan!
|
Bericht van: Ennas
Datum bericht: 26 Augustus 2009 om 11:25
|
Judy wrote:
Ik ben ook even wezen bij de kruidvat hier. Lag nog een hele stapel. Ik vond bij de afgeprijsde artikelen voor kinderen die willen leren breien nog een breipakket met naalden om een portemonnae, een sjaaltje en een armbandje te breien van pluizige roze wol voor 5 euro. |
Die heb ik gekocht voor mijn achternichtje die volgende week haar kinderfeestje viert (ik ben ook uitgenodigd ) Ze kan al wat breien, ze is 11.
|
|