lidl
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=10897
Print Datum: 15 November 2025 om 08:19 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: lidl
Bericht van: esthertje
Onderwerp: lidl
Datum bericht: 17 September 2009 om 08:10
|
hoi allemaal.
ik kreeg net een mailtje van de lidl. ze hebben vanaf donderdag 24-9 weer verschillende soorten wol in de aanbieding. ook weer breipennen.
http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20090924.index - http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20090924.index
dit is de link naar de site.
ps. niet té veel kopen dames
-------------
|
Antwoorden:
Bericht van: L33ntje
Datum bericht: 17 September 2009 om 08:15
Bedankt voor de tip. Ik zal probéren niet te gaan, maar ik weet niet of me dat gaat lukken...
|
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 17 September 2009 om 08:22
oh bedankt voor de tip! hebbe-hep, haha!
|
Bericht van: odette
Datum bericht: 17 September 2009 om 08:24
Niet duur, maar ik ga niks kopen.......eerst mijn voorraad opmaken (nou ja laten slinken).....
------------- odette
|
Bericht van: JoJo
Datum bericht: 17 September 2009 om 08:59
Als je echt niets mee wilt kopen kijk dan niet op de site want er staan hele mooie garens bij. Mijn voorraad is groot genoeg eigenlijk maar of ik het kan laten?????????? Groetjes Jolanda
-------------
|
Bericht van: *Ina*
Datum bericht: 17 September 2009 om 09:41
wat leuke wolletjes allemaal maar ik ga ook niets kopen deze keer heb nog heel wat liggen
------------- Groetjes Ina
|
Bericht van: pien66
Datum bericht: 17 September 2009 om 10:19
Zeg esther heb je de topic schandalig gelezen. Was ik net van plan op niets meer te kopen en nu kom jij met dez tip. En nu ga ik waarschijnlijk volgende week toch even kijken. Mijn zolder moet groter
------------- Groeten Jacqueline
|
Bericht van: Iris74
Datum bericht: 17 September 2009 om 10:33
Haha, Jacqueline, ik moest daar ook al aan denken toen ik dit zag!!!
groetjes
Iris
|
Bericht van: Mupke
Datum bericht: 17 September 2009 om 11:53
|
Misschien iets doms, maar als je zelf een patroon niet kunt aanpassen aan het garen dat je hebt gekocht, kun je toch beter geen voorraad kopen.....helaas ben ik zo iemand 
Soms word ik er wel eens boos om, maar helaas wil niet lukken. Wie weet heeft iemand van jullie een goede tip om het wel te kunnen leren........
groetjes Anita
------------- ~~ Gif a little of love and you get it back ~~
|
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 17 September 2009 om 12:22
Bericht van: Ennas
Datum bericht: 17 September 2009 om 12:23
|
Ik ga zeker wel kijken (en kopen) maar dan (hopelijk) geen wol maar ik ga voor de rondbreinaalden. Kan daar nog wel een aantal van gebruiken.
Een vriendin van mij is voorlopig opgenomen in het epilepsie-centrum en ga voor haar denk ik zo'n pakketje met wol en naalden meenemen. Kan ze daar breien voor haar kleine (is nu ruim 4 maanden zwanger)
Dank je wel voor de tip!
|
Bericht van: stempelaar
Datum bericht: 17 September 2009 om 12:27
bedankt voor de tip. Ondanks de torenhoge voorraad zal ik het zeker niet kunnen laten .... hoop dat het niet te snel op is!
------------- stempelaar
|
Bericht van: Butterfly
Datum bericht: 17 September 2009 om 12:29
|
Ik ga die winkel zorgvuldig mijden.
Ik heb geen wol nodig, i.i.g. niet dat soort wol om wat te haken, eerst mijn opdrachten af hebben die ik van plan ben om te gaan maken. 
------------- Groetjes Carla.
Mijn blog over haken, breien en borduren:
http://hakenbreienborduren.blogspot.com/
|
Bericht van: mimisa
Datum bericht: 17 September 2009 om 15:16
Bedankt voor de tip. Mooie wol zit daar bij. En ik wil even kijken naar die haaknaalden. Ben op zoek naar nr 8 maar die zal daar wel niet bij zitten.
|
Bericht van: Iris74
Datum bericht: 17 September 2009 om 15:42
Vorige keer zaten die haaknaalden nummer 8 er niet bij, niet bij onze Lidl in ieder geval. daar hadden ze een setje van 3, nummer 1.5, 2 en 2.5.
groetjes
Iris
|
Bericht van: boek
Datum bericht: 17 September 2009 om 17:27
|
maar hoe zit dat met de regios, want overal is het niet verkrijg
hoe weet ik in welke regio ik woon
------------- <a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"> </a>
|
Datum bericht: 17 September 2009 om 17:45
boek wrote:
|
als je het rode R bij het artikel aanklikt zie welke regionummers het zijn. als je die regionummers weer aanklikt krijg je de kaart van nederland met de verdeling van de regio's. jammer genoeg zijn bepaalde wolletjes overal te koop, dus kom ik weer in de verleiding
|
Bericht van: cormout
Datum bericht: 17 September 2009 om 22:56
Bedankt voor de tip
|
Bericht van: Dansk
Datum bericht: 18 September 2009 om 08:51
Bedankt voor de tip, ga zeker even kijken.
------------- Annemarie
|
Bericht van: boek
Datum bericht: 18 September 2009 om 11:34
pien66 wrote:
boek wrote:
|
als je het rode R bij het artikel aanklikt zie welke regionummers het zijn. als je die regionummers weer aanklikt krijg je de kaart van nederland met de verdeling van de regio's. jammer genoeg zijn bepaalde wolletjes overal te koop, dus kom ik weer in de verleiding
|
bedankt he
------------- <a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"> </a>
|
Datum bericht: 24 September 2009 om 11:44
Ik ben net geweest. Heb voor een vriendin 1 pakje dikke wol kunnen meenemen en 2 setjes kabelnaalden van verschillende maten. Voor mezelf heb ik een pakje met 3 haaknaalden meegenomen, voor de rest was er bijna niets meer. Geen rondbreinaalden meer, geen gewone breinaalden, weinig wol, weinig kabelnaalden en haaknaalden.
Ik heb het nagevraagd in de winkel want zooo snel lijkt het me niet te gaan. Wat blijkt!!!! Eerder deze week hebben ze het al in de winkel gelegd!!! Ja, dan p..s ik natuurlijk naast de pot! Beetje jammer!
|
Bericht van: JoJo
Datum bericht: 24 September 2009 om 11:51
Volop wol naalden in de lidl waar ik was. Sokkennaalden en wol met pomponnen erin voor een sjaal gekocht.
-------------
|
Bericht van: breivrouwtje
Datum bericht: 24 September 2009 om 12:43
Ik was in Franeker en daar was wel wol maar niet de rondbreinaald die ik nodig had. Zoek een rondbreinaald van 40 cm naalddikte 2 en een half. Zal nog even in Harlingen kijken en anders moet ik em maar via internet bestellen
Groetjes Breivrouwtje
|
Bericht van: inge.v
Datum bericht: 24 September 2009 om 12:54
Ennas wrote:
Ik ben net geweest. Heb voor een vriendin 1 pakje dikke wol kunnen meenemen en 2 setjes kabelnaalden van verschillende maten. Voor mezelf heb ik een pakje met 3 haaknaalden meegenomen, voor de rest was er bijna niets meer. Geen rondbreinaalden meer, geen gewone breinaalden, weinig wol, weinig kabelnaalden en haaknaalden. Ik heb het nagevraagd in de winkel want zooo snel lijkt het me niet te gaan. Wat blijkt!!!! Eerder deze week hebben ze het al in de winkel gelegd!!! Ja, dan p..s ik natuurlijk naast de pot! Beetje jammer! |
Gebeurt hier in Aldi ook regelmatig, kom je 's morgens tegen openingstijd, is alles van de aktie die dan begint al uitverkocht van avond ervoor. Vraag me af waarom ze nog een datum op de akties zetten!!
-------------
|
Datum bericht: 24 September 2009 om 13:24
|
inge.v wrote:
Ennas wrote:
Ik ben net geweest. Heb voor een vriendin 1 pakje dikke wol kunnen meenemen en 2 setjes kabelnaalden van verschillende maten. Voor mezelf heb ik een pakje met 3 haaknaalden meegenomen, voor de rest was er bijna niets meer. Geen rondbreinaalden meer, geen gewone breinaalden, weinig wol, weinig kabelnaalden en haaknaalden. Ik heb het nagevraagd in de winkel want zooo snel lijkt het me niet te gaan. Wat blijkt!!!! Eerder deze week hebben ze het al in de winkel gelegd!!! Ja, dan p..s ik natuurlijk naast de pot! Beetje jammer! |
Gebeurt hier in Aldi ook regelmatig, kom je 's morgens tegen openingstijd, is alles van de aktie die dan begint al uitverkocht van avond ervoor. Vraag me af waarom ze nog een datum op de akties zetten!! |
Idd, zet er dan geen datum bij of zorg dat je alles echt de dag van de datum alles in de winkel legt. Volgende keer bij zoiets ga ik dus gewoon de maandag al kijken want dan zullen ze het er al wel weer neerleggen. Nu heb ik gelukkig voor die vriendin wel wat kunnen halen, maar de gewone naalden nummer 5 voor mijn moeder waren er helaas niet meer.
|
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 24 September 2009 om 15:21
Ik heb net twee pakjes dunne en twee pakjes dikke wol kunnen scoren en kabelnaalden en een mooi boek met decoratie ideeën.
------------- Groetjes Teunie
|
Bericht van: Prideke
Datum bericht: 24 September 2009 om 16:30
Hoi Dames,
Ik ben in de gelukkige omstandigheid van maar liefst 3 lidl's!!! Ben er bij 1 geweest en qua breinaalden was het 3x prut. Gewoon de restjes van vorig jaar. De korte rondbreinaalden hebben ze niet eens gehad alleen die van 80 cm. Gelukkig kon ik wel een pakje dikke kabelnaalden meenemen, die had ik nog niet. De wolletjes waren volop aanwezig, sokkenwol en met echt wol (75%), keuze zat ook in de kleuren. Zelf heb ik de bolletjes garen meegenomen voor mijn pubervriendinnetje. Bij de wibra had ik al Saskia ecru meegenomen en nu kan het kind niet kiezen haha. Ik brei ze allebei en als verrassing krijgt ze er 2 op haar verjaardag.
Wie heeft er nog meer "buit" gescoord bij de lidl?
Groetjes Simone
------------- http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/
|
Bericht van: *Ina*
Datum bericht: 24 September 2009 om 16:35
heb hier vanmorgen gekeken maar 1 pakje kabelnaalden en 2 pakjes dunne haaknaalden en verder helemaal niets, geen wolletjes echt niets
------------- Groetjes Ina
|
Datum bericht: 24 September 2009 om 16:55
Teunie wrote:
Ik heb net twee pakjes dunne en twee pakjes dikke wol kunnen scoren en kabelnaalden en een mooi boek met decoratie ideeën. |
Die heb ik ook meegenomen voor mijn moeder. Ze is pas in Februari jarig maar ik vond hem erg leuk voor haar. Of ik wacht ermee tot Februari of ze krijgt hem met kerst.
|
Datum bericht: 24 September 2009 om 18:38
Knap he, ik heb niets gekocht, ben gewoon niet gegaan
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 24 September 2009 om 19:37
wij hebben hier in Alblasserdam ook eindelijk een lidl. Ben alleen nog niet geweest. Donderdag en vrijdag zijn werkdagen. Maar misschien is het ook wel net zo veilig voor mijn portomonnee.
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 24 September 2009 om 19:54
Ik heb 4 pakjes blauwe wol gekocht en 1 pakje met blauwe pomponnetjeswol, een pakje bruine pomponnetjeswol, een setje dunne haaknaalden en twee dezelfde setjes rondbreinaalden van 3,5 en 4. Dan ga ik proberen sokken te breien op die rondbreinaalden, op elke naald een sok, want dat gedoe met twee op één naald, daar vind ik nergens lange rondbreiers voor. De pomponnetjeswol ga ik als garnering gebruiken. Ik heb ook nog een pakje dikke wittige wol met een dikke rondbreinaald gekocht bij de twee die ik al had liggen. Om kussens op te pimpen en misschien een mand te haken.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Bericht van: breivrouwtje
Datum bericht: 24 September 2009 om 20:33
Ik heb zwarte sokken wol gehaalt verder was er niet zoveel
groetjes breivrouwtje
|
Bericht van: happyknitter26
Datum bericht: 25 September 2009 om 08:41
Nou IK scoorde met 3 pakken sokkenwol :ecru, zwart/wit en herfstkleuren
en de sokkennaalden en kabelnaalden lagen nog volop gisteravond na 18.oo uur...
Eigentlijk was er nog volop keuze aan acryllekes en pompommekes kortom hier uitstekende voorraad of weinig breimutsen in de omgeving
------------- <a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"> </a>Fabie
|
Bericht van: Josl
Datum bericht: 25 September 2009 om 11:16
|
Oh, dat garen met pomponnen was wel erg leuk geweest!
groetjes, Joke
------------- Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|